אורכית עשויה לזכות בחוזה בהיקף של 16 מ' ד' בשלב הראשון

תשתתף בפריסת רשת תקשורת בדרום ובמערב הודו ■ חברת Alphion, עימה ניגשה אורכית למכרז לבניית רשת תקשורת של חברת התקשורת הממשלתית ההודית BSNL, הודיעה היום כי החברה ההודית בחרה בה

לאחר תקופה ארוכה בה לא זכתה חברת אורכית בחוזה בהיקף כספי משמעותי, נראה כי בקרוב היא תדווח על זכייה בחוזה עם מפעיל תקשורת גדול. חברת Alphion, עימה ניגשה אורכית למכרז לבניית רשת תקשורת של חברת התקשורת הממשלתית ההודית BSNL, הודיעה היום כי החברה ההודית בחרה בה להקים את הרשת החדשה בדרום ובמערב המדינה.

עוד דיווחה Alphion כי החוזה הוא שלב ראשון מהתוכנית של החברה ההודית לפרוש בכל הודו רשת המבוססת על ציוד GPON, וכי המשלוחים הראשונים במסגרת ההסכם כבר נשלחו.

עוד חוזה מ-ITT

משמעות ההודעה היא כי אורכית, המספקת ציוד המשלים לציוד של אלפיון, תדווח גם היא בקרוב על קבלת הזמנה במסגרת מכרז זה. להערכת גורמים בשוק, היקף הזמנות הציוד אותו תקבל אורכית בשלב הראשון מסתכם בכ-16 מיליון דולר, והקמת שלב זה יחל בחודשים הקרובים.

BSNL, חברת התקשורת הממשלתית ההודית, הנחשבת למפעיל תקשורת Tier 1, בחרה בשתי חברות שיספקו את הציוד עימו תקים את רשת התקשורת בדרום ובמערב המדינה: נוקיה סימנס ו-ITI, חברה הודית ממשלתית המשמשת כקבלן מבצע הבונה ומספק את הציוד לרשתות התקשורת. אורכית ו-Alphion מספקות במשותף את הציוד ל-ITI, ובאתר של Alphion ניתן למצוא את מוצריה של אורכית.

בחודש שעבר דיווחה אורכית על קבלת הזמנה בהיקף של 4 מיליון דולר במסגרת מכרז זה, אך לא דיווחה ממי התקבלה ההזמנה. לאור ההודעה שפרסה היום אלפיון, ניתן להסיק כי ההזמנה שקיבלה בחודש שעבר התקבלה מנוקיה סימנס.

אורכית, הנסחרת לפי שווי של 65 מיליון דולר בנאסד"ק ובתל אביב, סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 4.1 מיליון דולר, והפסד של 5.2 מיליון דולר. עיתוי ההכרה בהכנסות משני החוזים עדיין לא ידוע, והחברה לא מסרה תחזית הכנסות לרבעון השלישי, שאת תוצאותיו היא תפרסם ב-4 לנובמבר. לא ניתן היה לקבל את תגובת החברה.