זרמון: הצעת ח"כ שאמה להציג את הזמן שנותר עד סוף הפרסומות - פופוליסטית

ח"כ כרמל שאמה יזם הצעת חוק שלפיה בזמן הפרסומות בטלוויזיה יופיע שעון שימנה את הזמן עד סיומן ■ אמר בתגובה לדברי אילון זרמון בגלי צה"ל: "נשקול את דברי הפרסומאים, אבל קודם כל מה שחשוב זה הצרכנים"

בהמשך להצעת החוק של חבר הכנסת כרמל שאמה (ליכוד), שלפיה בזמן הפרסומות בטלוויזיה יופיע שעון שימנה את הזמן עד סיומן, התעמת היום (ד') שאמה עם הפרסומאי אילון זרמון, מבעלי משרד הפרסום זרמון-גולדמן, בתוכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל.

"היום הצרכנים שיושבים מול הטלוויזיה יודעים מתי מתחילות הפרסומות - ולא יודעים מתי הן יסתיימו. הצופה חושש להפסיד את המשך התוכנית. ההצעה היא רק להציג את מספר הדקות השלמות שנותרו", אמר שאמה.

זרמון אמר בתגובה: "זה כל-כך מצחיק וכל-כך מגוחך. אני שואל את עצמי ואת מר שאמה - אין לך במה להתעסק? יש בעיות במדינה בלי סוף - עופרת יצוקה, נפילת ערוץ 10, גזענות, עוני ואין סוף דברים - וזה מה שמעניין אותך? הצופים לא טפשים, ואי-אפשר לדחוף להם פרסומות. ההצעה שלך פופוליסטית, וכנראה הרבה אתם לא עושים בבית המחוקקים".

שאמה אמר בתגובה: "אני לא מתפלא על התגובה. לא מדובר בפטרוניות אלא בשירות לציבור - בוא ניתן לציבור לקבוע. חברי הכנסת שוקלים את דברי הפרסומאים, אבל קודם כל מה שחשוב זה הצרכנים".