הג'איינטס והג'טס סגרו את הפינה: 160 מיליון דולר ל-20 שנה לחסויות עבור האצטדיון

אחרי שכבר סיכמו עם חברת התקשורת ורייזון, גוף הביטוח מט-לייף ויצרנית הבירות אנהאוזר-בוש, חתמו קבוצות הפוטבול מניו יורק על חסות אחרונה לאצטדיון החדש, הפעם עם פפסי

פפסי תהיה הספונסרית הרביעית והאחרונה של האצטדיון החדש של קבוצות ה-NFL ניו יורק ג'איינטס וניו יורק ג'טס - המדוולנדס.

בכך תצטרף פפסי לחברת התקשורת ורייזון, לגוף הביטוח מט-לייף וליצרנית הבירות אנהאוזר-בוש. יחד יעניקו ארבע החברות חסות בסך 160 מיליון דולר ב-20 שנים (8 מיליון דולר בשנה).

האצטדיון החדש של קבוצות הפוטבול מניו-יורק ייפתח בשנה הבאה, כאשר האירוע הראשון שייערך בו הוא דווקא הופעה של הזמר בון ג'ובי. עלות הבנייה המוערכת שלו היא 1.4 מיליארד דולר, והוא יכיל 82,500 מקומות ישיבה.