HP השיקה תוכנה לשיחות וידיאו מבוססת טכנולוגיה של נאס"א

הטכנולוגיה של תוכנת ה-SkyRoom שימשה את נאס"א בחקירת כוכב הלכת מאדים באמצעות רובוטים ממונעים, ושידרה תמונות באיכות גבוהה מפני הכוכב האדום בחזרה לכדור הארץ

חברת HP השיקה היום (ג') תוכנה לניהול שיחות וידיאו לארגונים - SkyRoom. התוכנה מבוססת על אלמנטים מהטכנולוגיה ששימשה את משלחת נאס"א בחקירת כוכב הלכת מאדים באמצעות רובוטים ממונעים, ושידרה תמונות באיכות גבוהה מפני הכוכב האדום בחזרה לכדור הארץ.

התוכנה המתאימה לכל מחשב ודורשת רק מצלמה, רמקולים ומיקרופון, מאפשרת לכל ארגון בעלות של 150 דולר לבצע שיחות בתוך הרשת הארגונית שלו (VPN), גם אם מדובר בעובדים המחוברים בבית קפה או יושבים מעבר לים. העברת הנתונים מתאפשרת באמצעות טכנולוגיית עיבוד, אשר מנטרת ומעדכנת רק את השינויים המתרחשים בתצוגה, ולא את התצוגה בשלמותה. כאשר לאחר מכן התוכנה דוחסת, מצפינה ושולחת את המידע למוקדים השונים.

HP SKYROOM
SkyRoom מאפשרת למשתתפים גם לשתף מצגות ולבצע הדמיות באופן מאובטח, כולל תמיכה באנימציות והדמיות דו-ממדיות ותלת-ממדיות ופיצול מסך לצפייה במספר תצוגות וידיאו.

"SkyRoom מקדם את נושא הוועידות ושיתוף המידע לרמה חדשה לחלוטין", אומר שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת המחשוב ב-HP, "התוכנה חוסכת בנסיעות עסקים ובבזבוז זמן יקר, כאשר היא מאפשרת שיחת ועידה, כאילו הייתה פגישה פרונטאלית".