yes מסכמת רבעון עם 567 אלף מנויים והפסד של 88 מיליון שקל

הכנסות החברה גדלו ב-1.4% בהשוואה לרבעון המקביל והסתכמו ב-380 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי עלה ב-17% ל-61 מיליון שקל

במסגרת דיווחיה הרבעוניים של קבוצת בזק , פירסמה היום (ה') את תוצאותיה גם חברת הלוויין yes. החברה סיימה את הרבעון השלישי עם 567 אלף מנויים - עלייה של 2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה סיכמה החברה הפסד נקי (המיוחס לבעלי המניות) של 88 מיליון שקל - בהשוואה להפסד של 82 מיליון שקל ברבעון המקביל. עם זאת, החברה הציגה שיפור ביחס לרבעון הקודם, שבו הציגה החברה הפסד נקי של 95 מיליון שקל.

החל מ-21 באוגוסט, יצויין, התוצאות הכספיות של yes אינן מאוחדות בדו"חות הכספיים של בזק ברמת הקבוצה. הכנסות החברה, בפעם הראשונה ללא מכירות אינטרנט, גדלו ב-1.4% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2008 והסתכמו ב-380 מיליון שקל.

הרווח התפעולי עלה ב-17% בהשוואה לרבעון המקביל, והגיע ל-61 מיליון שקל. ה- EBITDA (רווח נקי בניכוי הוצאות מימון, פחת והפחתות) עלה ב-8% ל-120 מיליון שקל.

תזרים המזומנים השוטף גדל ב-38.9% לעומת אשתקד - והסתכם ב-135 מיליון שקל.

"אני שמח שדו"חות הרבעון השלישי ממשיכים להראות צמיחה בכל הפרמטרים, למרות הפסקת מכירת שירותי אינטרנט ברבעון השני", אמר היום מנכ"ל yes, רון אילון.

אורי ליכט, מנהל מחלקת המחקר של אי.בי.אי, אמר ל"גלובס": "yes הצליחה לגייס 5,000 מנויים למרות כניסת ממיר ה-DTT. מעבר לכך שמדובר בבשורה טובה עבור בזק, מדובר בבשורה טובה לאינטרנט זהב ולסמייל".