ערוץ 24 משקיע 8 מיליון שקל בלוח השידורים ל-2010

במסגרת החזרה ליום שידורים שלם בשידור חי, הוחלט להקים מחדש את האולפן השקוף ■ האולפן יוקם לחודשים ינואר-פברואר לכל הפחות

ערוץ 24 משקיע למעלה מ-8 מליון שקל בלוח השידורים של ראשית 2010, לצורך חזרה ליום שידורים שלם בשידור חי. ל"גלובס" נודע כי הערוץ החליטו לשוב ולהקים את האולפן השקוף שליווה את שידורי הערוץ בחודשי ההשקה שלו, מחודש מארס האחרון. האולפן יוקם לחודשים ינואר-פברואר לכל הפחות.

בערוץ המשדר מוזיקה ישראלית המשיכו להשתמש באולפן, שהשידורים ממנו הכפילו ואף שילשו את הצפייה מאז נכנסה קשת לשותפות עם מימד בערוץ, גם בחודשי הקיץ.

בחודשים האחרונים עבר הערוץ לשדר תוכניות מקור שפותחו בערוץ. כעת יחל השידור מהאולפן הפתוח בכל יום בשעה 10 בבוקר ויימשך עד לשעה 6 בערב, בהובלתם של מנחים קבועים.

באולפן ישזרו קליפים ומשחקים אינטראקטיביים עם הצופים. בין השעות 18:00 ל-20:00 יתקיים מדי ערב שידור חי מביתם של בני משפחת תבורי בבית-דגן.

ערוץ 24 ממשיך במגמת ההתבססות שלו מאז השקתו המחודשת. באוקטובר האחרון שידר הערוץ את "מופע העשור", וחיזק בכך את הלגיטימציה שלו בעיני תעשיית המוזיקה והצופים.

בחודשיים האחרונים שידר הערוץ שורה של תוכניות תעודה ומקור וגייס לשורותיו את דידי הררי וירון אילן, עמם נחתם חוזה טאלנט. בימים אלה מתנהל משא-ומתן בין הערוץ וקשת לבין גיא פינס. מנכ"ל הערוץ הוא צביקה ליבליך, ועורכו הראשי הוא אורי סלעי.

החשיפה (צפייה של לפחות 3 דקות) לערוץ 24 עלתה בשנת 2009 ב-15%. במהלך נובמבר האחרון נחשפו לערוץ 1.6 מיליון צופים, לעומת 1.4 מיליון צופים בתקופה המקבילה אשתקד.