לא רק במנצ'סטר יונייטד: AON ישראל חתמה חסות עם מכבי חיפה כדורסל

הסניף הישראלי של ברוקר הביטוח חתם לעונה עם סגנית האלופה; לפני כחצי שנה חתמה AON על עסקה של 80 מיליון ליש"ט עם מנצ'סטר יונייטד ■ עו"ד טל אבריאל: "חלק ממאמץ לשווק את הקבוצה בשוק האמריקני"

חברת AON ישראל, המשמשת כסניף הישראלי של ברוקר הביטוח הבינלאומי AON, חתמה על חסות עד תום העונה עם קבוצת הכדורסל מכבי חיפה. מדובר בהסכם במסגרתו ימותגו רחבות הסל באולם ברוממה ובנוסף תקבל החברה זמן פרסום בשילוט בצדי המגרש, כאשר ייתכן וההסכם יורחב גם לבגדי השחקנים (מכנסיים בלבד).

AON תפסה כותרות בהקשר של הספורט העולמי לפני כחצי שנה, כשחתמה על חוזה חסות עם מנצ'סטר יונייטד לארבע שנים, החל מהעונה הבאה, עבור סכום המוערך ב-80 מיליון ליש"ט.

ההקשר הישראלי למכבי חיפה נעשה באמצעות יו"ר AON ישראל, אילן בק, המשמש גם כיו"ר מחלקת הנוער של מכבי חיפה כדורסל ומי שהיה עד לפני כשנה וחצי יו"ר הקבוצה הבוגרת. בק, שמחזיק גם ב-15% מהבעלות בסניף הישראלי של החברה, אמר היום ל"גלובס": "אני מאוד מאמין בחיבור של AON עם מכבי חיפה. ההסכם הוא לשנה, עם סיכוי יותר מסביר להמשיך אותו הלאה".

עו"ד טל אבריאל, נציג הקבוצה במינהלת הליגה, אמר ל"גלובס": "הקשר עם חברה בינלאומית הוא חלק ממאמצים שאנחנו עושים לשווק את מכבי חיפה בשוק האמריקני. מעבר לשידורים החיים של משחקי הקבוצה באינטרנט בקנדה, מקסיקו וארה"ב, העונה הרחבנו את מעגל השידורים גם לטלוויזיה, ומשחקי הקבוצה משודרים בארבע רשתות ברחבי ארה"ב".

החיבור עם השוק האמריקני החל עם רכישת הקבוצה על ידי איש העסקים האמריקני, ג'ף רוזן. העניין קיבל דחיפה בעונה האחרונה עם צירופו לקבוצה של הסנטר, ג'רמי טיילר, שנחשב למועמד לבחירה גבוהה בדראפט ל-NBA. בעניין הזה, אגב, היום אמורים להגיע לאימון הקבוצה צוות של המגזין "ספורטס אילוסטרייטד", לצילומי כתבה על טיילר.

ביחד עם AON עומד פורטפוליו המפרסמים של מכבי חיפה על כ-700 אלף שקל העונה. תקציב הקבוצה עומד על כ-2 מיליון דולר.