חדש ב-yes: הזמנת הקלטה ב-yesMax באמצעות SMS

ההקלטה תתאפשר ע"י שליחת SMS עם שם התוכנית אותה המנוי רוצה להקליט, למספר 2080 ■ המערכת תזהה את התוכנית הרצויה בלוח השידורים ותזמין עבור הלקוח את ההקלטה במכשירי ה-yesMax וה-yesMaxHD

חברת הלוויין yes משיקה שירות חדש המאפשר הזמנת הקלטת תכנים באמצעות מסרון. השירות יושק בעוד יומיים (22 בדצמבר). השקת השירות תלווה בקמפיין פרסומי בהיקף של כ-5 מיליון שקל. השירות הינו פיתוח משותף של yes וחברת יוניסל.

ההקלטה תתאפשר על-ידי שליחת הודעת SMS ובה שם התוכנית אותה המנוי רוצה להקליט, למספר 2080. המערכת תזהה את התוכנית הרצויה מתוך לוח השידורים ותזמין עבור הלקוח את ההקלטה במכשירי ה-yesmaxHD וה-yesMax.

הלקוח יקבל אישור על ביצוע ההקלטה באמצעות הודעה חוזרת למכשיר הסלולרי ועל מסך הטלוויזיה. השירות מצטרף לשירות אחר המקנה אפשרות להזמין ההקלטה באמצעות אתר האינטרנט של החברה. השירות נתמך בשפות העברית והאנגלית, ועלותו 1 שקל למשלוח מסרון.

"שמונה חודשים לאחר השקת מכשיר ה--yes MaxHD ברור לנו כי שילוב יכולות ההקלטה של ה Max עם חוויית עושר תכנים באיכות HD, מייצר שביעות רצון גבוהה מאוד בקרב לקוחותינו", אומר סמנכ"ל השיווק של החברה, דרור בהט, "השקת שירות הקלטה מרחוק באה כהמשך ישיר למהלך השקת מנוע חיפוש והמלצות תוכן. חשיבות השירות החדש מתעצמת לאור השינויים הדרמטיים בהרגלי הצפייה בטלוויזיה שעובר הצרכן הישראלי והמעבר לצפייה פרסונאלית במועד הנוח לצופה. אנו מעריכים כי רבים יעשו שימוש בשירות".