לסקר: "נכשלנו בשיפור התדמית - אין לי מושג איך לטפל בנושא"

מנכ"ל חברת חשמל: "מצד אחד נהנית החברה מתדמית טובה ברמה התפעולית אך מצד שני תדמיתה בקרב הציבור כושלת ■ לדבריו, החברה לא הצליחה לעמוד ביעדי הרווחיות שקבעה

מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר מודה כי החברה נכשלה במאמציה לשפר את תדמיתה הציבורית. בדברו במפגש סגור בפני מנהלי מחלקות בכירים באגף הייצור הבוקר (ג') אמר לסקר כי "שיפור התדמית הוא כישלון" לדבריו, מצד אחד נהנית החברה מתדמית טובה ברמה התפעולית אך מצד שני תדמיתה בקרב הציבור "כושלת" ולדבריו "אין לי מושג איך לטפל בנושא בשנה הבאה".

בנוסף ציין לסקר כי החברה לא הצליחה לעמוד ביעדי הרווחיות שקבעה ולא הצליחה לבצע התייעלות. מצד שני, הוא ציין כי החברה התמודדה היטב עם המשבר הפיננסי העולמי ועמדה בהתחייבויותיה הכספיות. בנוסף ציין לסקר כי הסכמי אספקת הגז שנחתמו לאחרונה עם תמר ו-EMG מבטיחים לחברה מקורות אספקה לשנים רבות.

דובר חברת החשמל דדי גולן מסר בתגובה כי "על פי סקרים הנערכים מעת לעת, תדמיתה של חברת החשמל בתחומים מסויימים איננה מן הטובות. מנכ"ל החברה הקים ועדה הדנה בימים אלה בתכנית רב-שנתית בנושא שיפור התדמית".