מסכמים סיבוב: ירידה של 22.7% ברייטינג של ליגת העל העונה

הרייטינג הממוצע של הסיבוב הראשון נסגר על 9.9% בלבד בערוץ 1 ■ 7 קבוצות לא זכו בינתיים לאף שידור במסגרת "המשחק המרכזי"

9.9% - זה הרייטינג הממוצע שהשיגו שידורי הסיבוב הראשון של ליגת העל בערוץ 1, נתון המשקף צפייה ב-154.4 אלף בתי-אב בממוצע. נתון זה נקבע לאחר שהמשחק המרכזי הנועל של הסיבוב אתמול (ב'), בין מכבי חיפה להפועל חיפה (0-1), הביא שיעורי צפייה של 11%.

מדובר בירידה של 22.7% לעומת נתוני הצפייה בסיבוב הראשון של העונה שעברה, אז שודרה הליגה בערוץ 10 והביאה רייטינג ממוצע של 12.8% (למרות שב-6 מתוך 11 המחזורים אשתקד שודר במקביל "האח הגדול").

בהשוואה לנתונים מלפני שתי עונות מדובר בירידה של 34%, אחרי שבעונת 2007/08 עמד הרייטינג הממוצע של הסיבוב הראשון בערוץ 10 על 15%.

באופן מסורתי בשנים האחרונות יש משחק אחד שגורף את נתוני הצפייה הטובים ביותר, והוא בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה. כך היה גם הפעם, כאשר המשחק בין שתי הקבוצות במחזור השביעי גרף רייטינג של 13.6%, והוא המשחק הכי נצפה העונה בליגת העל. המשחק הכי פחות נצפה התקיים במחזור ה-13 בין מכבי תל-אביב למ.ס אשדוד (6.6%).

רק 9 מתוך קבוצות הליגה זכו עד כה לשידורים ב"משחק המרכזי". מכבי חיפה היא הקבוצה שזכתה להכי הרבה שידורים העונה - 6 בסך-הכל. בית"ר ירושלים ומכבי תל-אביב זכו ל-5 שידורים כל אחת, הפועל תל-אביב - 4 פעמים.

יתר הקבוצות: בני יהודה - 3 שידורים, הפועל חיפה והפועל באר-שבע - 2; אשדוד ובני סכנין זכו לשידור אחד כל אחת.

לא שודרו בכלל: מכבי נתניה, מכבי פתח-תקווה, הפועל פתח-תקווה, הפועל רעננה, הפועל עכו, הפועל רמת-גן ואחי נצרת.