רני ועדי צים, בעלי כמעט חינם, מחלקים ביניהם את הנדל"ן

ימשיכו להחזיק בחלקים שווים של רשת מחסני כמעט חינם ■ טוענים: "מדובר ברה-ארגון במסגרת התייעלות"

נפרדים חלקית: האחים רני ועדי צים, בעלי רשת מחסני כמעט חינם, מפרידים חלק מהשותפות העסקית ביניהם.

ל"גלובס" נודע כי בהתאם להסכם אליו הגיעו האחים לפני מספר ימים, כל פעילות הנדל"ן של החברה תחולק ביניהם. עדי יקבל לידיו את מבנה החברה ברמלה, ואילו רני יקבל לידיו את עיקר הפרויקטים היזמיים שיש להם בתחום הנדל"ן.

האחים החליטו להמשיך ולהחזיק בחלקים שווים ברשת הסופרמרקטים מחסני כמעט חינם, שישראל איינהורן, לשעבר המשנה למנכ"ל שופרסל, משמש בה כיו"ר.

כיום יש בבעלות האחים 7 פרויקטים יזמיים בתחום הנדל"ן של פאוור סנטרים, ויזמות של בניית סופרמרקט בפתח-תקווה, בהיקף השקעה כולל של כחצי מיליארד שקל.

רשת מחסני כמעט חינם, שתישאר כאמור בבעלות משותפת, תחזיק בשני נכסים: פאוור סנטר בנהריה ופאוור סנטר בפתח-תקווה. יתר הפרויקטים - הכוללים פאוור סנטרים בטבריה, מעלות, ערד, נתיבות, בית-שאן ופרויקט נוסף בפתח-תקווה - יועברו לידיו של רני צים.

רני צים צפוי לחנוך חברה חדשה תחת השם "רני צים מרכזי קניות", ולהעתיק את משרדיו לרמת-גן.

הנכס ברמלה שיעבור לידי עדי צים כולל מתחם ובו מבנה בן 3 קומות, כאשר בקומה התחתונה שלו פועל סניף של הרשת. שטחים במבנה מושכרים לשוכרים חיצוניים. כמו כן, במתחם ישנה תחנת-דלק המושכרת לחברת פז.

רשת מחסני כמעט חינם נוסדה ב-1999, והתפתחה בשנתיים האחרונות באופן מואץ. באחרונה רכשה הרשת את סופרמרקט חביב בירקונים והסבה אותו למחסני כמעט חינם. הסופרמרקט בירקונים צפוי לתרום הכנסות של כ-150 מיליון שקל למחזור המכירות השנתי של הרשת.

הרשת מפעילה כיום 20 סניפים, והיא מתכננת לפתוח 7 סניפים נוספים עד סוף 2010.

האחים צים מסרו בתגובה כי "במסגרת תהליך רה-ארגון בנכסים הפרטיים של בעלי המניות בחברה, האחים רני ועדי צים, בוצע לאחרונה תהליך התייעלות פנימי במסגרתו חלק מהנכסים (הפרטיים) קיבלו בעלות נפרדת לכל אחד מהאחים, וחלק נשארו בבעלות משותפת. מדובר בתהליך סטנדרטי ונהוג בניהול ארגונים מהתחום וככלל, שלא ישפיע בשום צורה על מבנה הבעלות ברשת המוחזקת על-ידי ע.ר. צים שיווק ישיר".