סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני: ויזה כאל עם השקעה של כ-1.8 מיליון שקל ■ ובמקום השלישי: מגה בול עם כ-1.5 מיליון שקל

כשראיתי את הפרסום המאסיבי של סופר-פארם השבוע ל-HAPPY SALE, נזכרתי שהגיע ינואר. סופר-פארם השיקה בשנים האחרונות שתי פלטפורמות מכירות מרשימות: HAPPY SALE ו-SUMMER SALE. בינואר זהו ה-HAPPY SALE עם מאות מוצרים במבצע של 1+1.

על המהלך הפרסומי המושקע, המוערך בכ-2.4 מיליון שקל רק השבוע, חתום באומן-בר-ריבנאי. אגב, כבר במהלך סוף השבוע אפשר היה לראות כי המתחרה הגדולה, ניו-פארם, לא תשאיר את הזירה ללא תחרות, והיא השיקה מבצע SALE משלה, שמגובה אף הוא בקמפיין טלוויזיוני גדול. בשבוע הקרוב יהיה חם בגזרת הפארמים.

ועוד אחד ועוד אחד: ויזה כאל הכריזה השבוע רשמית על האייטיז, עם קאמבק של דני ליטני, אדם, אלי לוזון, זהבה בן, סי היימן ועוד. החבורה הוותיקה שרה באולפן הקלטות את "מבצע אחד ועוד אחד" על משקל "עם אחד עם שיר אחד", בניצוחו של הטאלנט שי אביבי. משרד הפרסום הוא גלר-נסיס-פובליסיס.

מגה בול, הממוקמת במקום השלישי בדירוג המותגים המושקעים השבוע, חוגגת שנה ומזמינה את ציבור הלקוחות, בקמפיין בכיכובו של אברי גלעד ובאמצעות מקאן-אריקסון, לקבל מתנות בסניפים. בהקשר זה נציין את הבאנר הבולט שמעלה החברה בתוכנית "האח הגדול" באמצעות מקאן קונטנט.

LG ממשיכה לבלוט עוד שבוע בחמישייה עם פרסום לטלוויזיית ה-LIVE BORDERLESS, המבוססת על טכנולוגיית ה-LED החדשה, באמצעות שמעוני-פינקלשטיין.

סוגרת את החמישייה שירותי בריאות כללית עם קמפיין לביטוח כללית מושלם, בכיכובם של שני פרזנטורים: ג. יפית וחמודי. השניים מפרסמים את המחירים הזולים של טיפולי השיניים.

המותגים המושקעים

1. סופר-פארם - 2,319,397 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

2. ויזה כאל - 1,861,487 שקל - באמצעות גלר-נסיס-פובליסיס

3. מגה בול - 1,573,089 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. LG - טלוויזיה - 1,055,180 שקל - באמצעות שמעוני-פינקלשטיין

5. שירות בריאות כללית כללית - כללית מושלם - 1,053,946 שקל - באמצעות ג.יפית

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 1/1/10 - 7/1/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.