מגדל מגורי היוקרה White City יוגבה ב-10 קומות נוספות

תוכנית זו משלימה את הרחבת רחוב יצחק אלחנן כשדרה ממגדל שלום ועד לחוף הים ומסדירה את התנועה בו, כפי שהוחלט בתוכנית העוסקת בחלקו המזרחי של הרחוב

מגדל מגורי היוקרה White City של יורוקום נדל"ן וצמח המרמן בנווה צדק שבתל אביב יוגבה ב-10 קומות נוספות, מ-30 ל-40 ויתווספו בו 50 יחידות דיור נוספות. כך לפי תכונית שהוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז תל אביב החליטה על הפקדתה.

תוכנית זו משלימה את הרחבת רחוב יצחק אלחנן כשדרה ממגדל שלום ועד לחוף הים ומסדירה את התנועה בו, כפי שהוחלט בתוכנית העוסקת בחלקו המזרחי של הרחוב. התוכנית מסדירה את השטחים הציבוריים לאורך הרחוב על ידי פינוי בית ספר "בית יעקב" והקמתו במיקום חליפי בבני ברק, והסבת המגרש לשימושים ציבוריים עבור השכונות הסמוכות, כולל נוה צדק.

התוכנית שהוחלט על הפקדתה מוסיפה זכויות בנייה למגדל המאושר, שיכיל 168 יחידות דיור. תוספת זכויות הבנייה העיקרית למגדל תהיה של עד 5,775 מ"ר ועוד 10% למרפסות. תוספת שטחי השירות תהיה של עד 2,000 מ"ר. עקב תוספת זו ייבנו עוד 50 יחידות דיור.

תוכנית זו, בתוספת התוכנית שכבר קיימת למגדל והתוכנית העוסקת בחלקו המזרחי של הרחוב, מאפשרות שלושתן ציר ירוק ברוחב 10 מטר לאורך רחוב אלחנן, שיכלול שביל הולכי רגל, שביל אופניים ושדרת עצים כפולה.

התוכנית קובעת הוראות למגרש מבני ציבור, ובכלל זה שמירה על תכסית פנויה רציפה בהיקף של 1.5 דונם לצורך חצר בית הספר.

חברת א. דורי זכתה במכרז של צ.מ.ח המרמן להקמת מגורי היוקרה White City Residence בנווה צדק שבתל אביב. א. דורי תהיה הקבלן המבצע של הפרויקט, שעלותו הכוללת עומדת על 600 מיליון שקל, מתוכם 230 מיליון שקל עלות ביצוע הבנייה. א. דורי הביסה במכרז את אלקטרה בנייה, אשטרום ואל הר המוחזקת ב-50% על ידי קרדן ישראל.

המגדל שיכיל 168 יחידות דיור, יתנשא לגובה של 30 קומות ולצידו יוקם מבנה בן חמש קומות שיכיל דירות קומפלקס ודירות לופט. היזמים העריכו היום כי מספר הדירות בפרויקט יקטן משמעותית כתוצאה מביקוש רב לדירות גדולות יותר, ולכן החליטה החברה להציע מספר דוגמאות לדירות שאוחדו ועוצבו על ידי מעצבת הפרויקט. מחירי הדירות מתחילים מ-10,000 דולר למ"ר בקומות התחתונות. מתכנן הפרויקט הוא האדריכל אבנר ישר.