זילכה נגד בובליל: "החליט לעשות דין לעצמו והפר החלטות"

חילוקי הדעות בין השותפים בקלאב הוטל לוטראקי עולים מדרגה ■ QLI שבשליטת זילכה הגישה לביהמ"ש בקשה נגד בובליל וחברת ב.א.ת, במטרה לאכוף עליהם את המשך קיום הסכמי השותפות בין הצדדים בחברת אגסטיה

חילוקי הדעות בין השותפים בקלאב הוטל לוטראקי, יגאל זילכה מצד אחד ומשה בובליל מצד שני, עולים מדרגה.

היום (ג') הגישה חברת QLI, חברה-בת של קווינקו הציבורית (63.7%) שבשליטת זילכה, בקשה בכתב לבית המשפט המחוזי בתל-אביב למתן צו עשה כנגד בובליל וחברת ב.א.ת, במטרה לאכוף עליהם את המשך קיומם של הסכמי השותפות בין הצדדים בחברת אגסטיה, באמצעותה הם מחזיקים בשרשור בקלאב הוטל לוטרקאי - הנכס המרכזי של QLI.

בקשתה של QLI - השותפה במספר בתי-קזינו - מגיעה כאמור בעקבות חילוקי דעות שנתגלעו בין בעלי שליטה בלוטראקי לאחר קבלת סדרת החלטות שנועדו להסדיר את השליטה בחברה. ב-QLI טוענים כי בהתאם להחלטות שהתקבלו, היו אמורים בובליל וזילכה לפעול לשינוי תקנון בשני עניינים עיקריים: הרכב הדירקטוריון ומדיניות חלוקת הדיבידנדים.

לטענת קווינקו , "בובליל החליט לעשות דין לעצמו, להשתמש באגסטיה ככלי ניגוח ולהפר את ההחלטות שהתקבלו ביוני 2008, באופן הפוגע בנכסיה ובהתנהלותה של החברה".

קווינקו נסחרת בשוק ההון המקומי לפי שווי של 472 מיליון שקל, ואין לה פעילות אחרת מלבד QLI. החברה סיימה את 9 החודשים הראשונים של 2009 עם רווח של 506 אלף שקל על הכנסות של 470.5 מיליון שקל.

בשנה האחרונה עברה קווינקו טלטלה עם עזיבתם של מספר אנשי מפתח בחברה, בהם גם הדירקטורים רוני שטן ופרדי רובינסון שהתפטרו מתפקידם.

בעלי מניות המיעוט בחברת קווינקו טוענים בתגובה כי "מדובר בתביעה שכל תכליתה להסיט את תשומת-הלב ממצבה הכספי של קווינקו".