פתאל - במקום הראשון בסקר מודעות למותגי מלונאות של "הגל החדש"

במקום השני נמצאת רשת מלונות דן ואחריה ישרוטל ■ משלימים את הרשימה שרתון, הולידיי אין וקלאב הוטל

מסקר שערך מכון "הגל החדש" לבדיקת מודעות למותגי המלונאות בישראל בדצמבר 2009 עולה כי המותג פתאל הגיע למקום הראשון בסקר מודעות בלתי נעזרת.

במקום השני נמצאת רשת מלונות דן ואחריה ישרוטל. משלימים את הרשימה המותגים שרתון, הולידיי אין וקלאב הוטל.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988