סיינפלד? תנו לנו פוטבול

במשחק פלייאוף ה-NFL בין ניו-אורלינס למינסוטה חזו 57.9 מיליון צופים בארה"ב, מה שהפך אותו לשידור הכי נצפה במדינה (לא כולל משחקי סופרבול) מאז פרק הסיום של "סיינפלד" מ-1998

בארה"ב חוגגים את עונת ה-NFL הנצפית בכל הזמנים, כאשר בכל שבוע נשברים שיאים חדשים. כך גם בסוף השבוע האחרון, במשחקים שקבעו את העולות לסופרבול שייערך ב-7 בפברואר במיאמי.

במשחק הפלייאוף בין ניו אורלינס סיינטס למינסוטה וויקינגס, שהעלה את הסיינטס לסופרבול חזו 57.9 מיליון צופים בממוצע ברשת FOX, מה שהפך אותו לשידור הכי נצפה בארה"ב (לא כולל משחקי סופרבול) מאז פרק הסיום של "סיינפלד" מ-1998. הרייטינג במשחק עמד על 30.6% (45% share - אחוז מכלל צופי הטלוויזיה באותו זמן).

בניו אורלינס המשחק רשם רייטינג של 63.2% (82% share) - ממוצע הצפייה המקומי הגבוה אי פעם בארה"ב. בשיא הצפייה נרשם בניו אורלינס רייטינג של 67.4% (86% share).

את משחק הפלייאוף השני בו ניצחה אינדיאנפוליס קולטס את ניו יורק ג'טס ראו ברשת CBS 46.9 מיליון איש (26.3% רייטינג ממוצע, 47% share).

בסך הכל צפו 356.4 מיליון צופים במשחקי הפלייאוף - ממוצע של 35.6 מיליון צופים בממוצע למשחק.