המגזין לענף הפרסום "Adweek" בחר ב-JWT כסוכנות הפרסום הגלובלית של שנת 2009. התואר הוענק ל-JWT על רקע גידול בהכנסותיה, בין היתר בזכות 3 תקציבי מיקרוסופט גדולים שהצטרפו לשורותיה ועל רקע הקריאייטיב החדשני. כך תעשו סדר בחסכונות ובפנסיה שלכם באופן דיגיטלי ופשוט הוספה לנושאים שמעניינים אותי JWTמשרדי פרסוםקריאייטיבAdweek רוצה להתעדכן בנושאים הקשורים לכתבה? לחיצה על הנושא תוסיף אותו לרשימת "הנושאים שמעניינים אותי", שםניתן לקרוא ולנהל את ההתראות כשמתפרסמת כתבה בנושא. לצפייה בכתבות וניהול הנושאים, יש ללחוץ על כפתור בסרגל העליון הבנתי, תודה!