למתחם המבקרים של "בטר פלייס" אין רישיון הפעלה

בטר פלייס, הנחשבת לבייבי של איש העסקים שי אגסי שהצליח לרתום אליו כמשקיעה אסטרטגית את החברה לישראל של סמי ועידן עופר, שוקדת כבר יותר משנה על בניית מרכז המבקרים במתחם גלילות

שבוע בלבד לפני השקת מתחם המבקרים הראשון מסוגו במתחם מסוף הדלק לשעבר בפי גלילות, חברת בטר פלייס (Better Place) עדיין לא קיבלה רישיון להפעלת המקום, כך נודע ל"גלובס".

בטר פלייס, הנחשבת לבייבי של איש העסקים שי אגסי שהצליח לרתום אליו כמשקיעה אסטרטגית את החברה לישראל של סמי ועידן עופר, שוקדת כבר יותר משנה על בניית מרכז המבקרים במתחם גלילות. המקום כולל מסלול נהיגה באורך 1.5 ק"מ, וכן אולם תצוגה שבו יוצבו המכוניות החשמליות ומסופי הטעינה לסוללות הרכבים. איתור המתחם לא היה מקרי כנראה: דווקא במקום שהפך עם השנים לסמל הזיהום הסביבתי, בחרו להציג את סמל המהפכה הירוקה.

לאירוע ההשקה הוזמנה הצמרת העסקית של ישראל, וידוענים שונים. מחברת בטר פלייס נמסר כי הם קיבלו רישיון הפעלת עסק זמני מעיריית רמת השרון, אולם בעירייה הבהירו ל"גלובס" כי לא ניתן לחברה רישיון וכי היא מצויה "בעיצומו של הליך לרישיון הפעלה". על פי העירייה, רק לאחר שהחברה תעמוד בכל הדרישות, היא תזכה לאישור.