סוכנות לוק מתרחבת לתחום הפרסום והמיתוג לילדים ובני נוער

הסוכנות החלה בהערכות לקראת עלית ערוץ הצעירים ADD ב-HOT

סוכנות לוק, מקבוצת "ידיעות אחרונות", מתרחבת לתחום הפרסום והמיתוג לילדים ובני נוער. כך נודע ל"גלובס". כמו כן, החלה הסוכנות בהיערכות לקראת עליית ערוץ הצעירים ADD, שיעלה בסוף השנה בחברת הכבלים HOT. באחרונה צירפה הסוכנות, בראשותו של ירון ליכטנשטיין, את היוצרים חנן סביון וגיא עמיר כשותפים למחלקת התוכן שלה, במסגרת היערכות זו.

סביון ועמיר, חתומים על סדרת הדרמה "עספור" שתעלה החודש בכבלים, ופיתחו את סדרת הילדים "בילי", שנמכרה השנה לדיסני העולמית. השניים יהיו אמונים על הרחבת פעילות התוכן של הסוכנות שכיום מפיקה את הלייט נייט "אחיות לילה" וסדרה חדשה בשם "הסוכנות" בבימויו של יריב הורוביץ.

כמו כן, נודע כי פז יפת מונה לסמנכ"ל התוכן של לוק. יפת, 26, שימש בחמש השנים האחרונות כמפיק הראשי ב"יוכלמן-אשר" שם היה אחראי על הפקות דוגמת, "שיר נולד", היי סקול מיוזיקל", ו"מסביב לעולם ב-80 יום".

בסוכנות יש כוונה לפתח אתר לילדים ונוער ולהוביל קמפיינים פרסומיים המיועדים לצעירים. זאת תוך שימוש במאגר הטאלנטים שהסוכנות מחזיקה הפונים לקהל יעד זה.

"מחלקת פיתוח התוכן שלנו צברה תאוצה בשנה האחרונה, עם הכניסה לתחומים נוספים, צירפנו אלינו יוצרים ואנשי תוכן מוערכים שיוכלו להוביל את המהלכים החדשים", אמר מנכ"ל לוק ירון ליכטנשטיין.