פחות משבוע לפני הדד-ליין, CBS הודיעה כי מכרה את כל הספוטים הפרסומיים לסופרבול בין ניו-אורלינס סיינטס לאינדיאנפוליס קולטס, שייערך ביום ראשון הקרוב במיאמי. הרשת האמריקנית מכרה ספוטים של 30 שניות במחירים שנעו בין 2.5 ל-3 מיליון דולר, בדומה למחירים שגבתה בעונה הקודמת NBC, ששידרה אשתקד את משחק הגמר של ליגת ה-NFL.
על-פי גורמים בשוק הטלוויזיה בארצות הברית, תכניס CBS יותר מ-200 מיליון דולר בעבור הפרסומות. בשנה שעבר הכניסה NBC סך של 213 מיליון דולר, ואילו ב-2008 הכניסה FOX סך הכל 186.3 מיליון דולר.
אגב, סקר של חברת המחקר נילסן מצא כי 51% מצופי הסופרבול בארצות הברית נהנים יותר דווקא מהפרסומות מאשר מהמשחק עצמו.
הסופרבול בעונה הקודמת נצפה על-ידי 98 מיליון אנשים בממוצע, והיה אירוע הספורט השני הכי נצפה ב-2009 מלבד גמר הצ'מפיונס ליג בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד (109 מיליון צופים).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.