נאבקת בפיראטים: סין סגרה אתר אינטרנט להכשרת האקרים

אתר ההאקרים הגדול בסין, The Black Hawk Safety Net, נסגר ע"י המשטרה המקומית, ושלושה מהחברים הרשומים בו נעצרו ■ באתר ניתן היה ללמוד טכניקות האקינג וכן להוריד כ-12 אלף תוכנות זדוניות

אתר ההאקרים הגדול בסין, המכונה The Black Hawk Safety Net, נסגר על-ידי המשטרה המקומית, ושלושה מהחברים הרשומים בו נעצרו. כך לפי דיווחים בתקשורת הסינית. באתר ניתן היה ללמוד טכניקות האקינג וכן להוריד כ-12 אלף תוכנות זדוניות, כל זאת בתמורה לדמי שימוש חודשיים.

פעולותיהם של האקרים בסין עלו לאחרונה על סדר היום, לאחר שענקית האינטרנט גוגל דיווחה כי אתריה במדינה נפלו קורבן למתקפת האקרים. גוגל כינתה את ההתקפה "מתוזמנת ומתוכננת", ומסרה כי היא שוקלת מחדש את פעילותה בסין. ממשלת סין הודיעה בתגובה כי אין לה כל קשר עם המתקפה על אתרי גוגל, וכי היא אינה מקדמת התקפות של האקרים.

על פי דיווח בעיתון היוצא לאור בעיר ווהאן, סגירת האתר והמעצרים הנלווים לו בוצעו על ידי השלטונות כבר בסוף נובמבר. בדיווח לא פורט מדוע פורסמו החדשות רק כעת.

לפי דיווחים בארה"ב, בעיר ווהאן פועלת אקדמיה ממשלתית סינית להכשרת האקרים. התפוצה הרחבה של תופעת ההאקינג בסין והשימוש שעושים ההאקרים במספר כתובות IP מקשה על איתורם במדינה הענקית.