קמהדע נכנסת לרוסיה: השלימה את רישום החיסון הפסיבי במדינה

פועלת להתחיל למכור את מוצר ה-KamRho ברוסיה כבר ב-2010 ■ קמהדע מוכרת כיום את המוצר בישראל ובדרום אמריקה ואסיה ■ השוק העולמי למוצר האנטי Rh בעולם מוערך ביותר מ-250 מיליון דולר בשנה

חברת קמהדע , העוסקת בפיתוח מוצרים לטיפול במחלות נשימתיות ומחלות ריאה, הודיעה כי השלימה את תהליך הרישום ברוסיה, של החיסון הפסיבי שלה למניעת מחלת דם בעוברים, ה-KamRho. החברה פועלת להתחיל מכירות ברוסיה כבר ב-2010.

קמהדע מוכרת כיום את מוצר האנטי Rh בישראל וב-7 מדינות נוספות בדרום אמריקה ואסיה וצופה עלייה בביקושים בשנים הקרובות. השוק העולמי למוצר האנטי Rh בעולם מוערך ביותר מ-250 מיליון דולר בשנה.

מוצר ה-KamRho האנטי Rh, משמש, בין השאר, למניעת מחלה בעוברים ויילודים הנגרמת עקב אי התאמה בין סוג הדם של האם לסוג הדם של העובר וניתן בהזרקה לתוך שריר האם. כיום שיעור הנשים הנזקקות לטיפול מונע בעזרת חיסון האנטי Rh במהלך תקופת ההיריון או הלידה מוערך בכ-15%.

דוד צור, מנכ"ל קמהדע, מציין כי "הכניסה של קמהדע לשווקים גדולים ואסטרטגיים חדשים, דוגמת רוסיה, היא בעלת חשיבות רבה עבור החברה כחלק מהרחבת הפעילות הבין לאומית. רישום מוצרי החברה ובעיקר החיסונים כנגד כלבת והאנטי Rh מתבצע במקביל לפעילות העסקית המרכזית של החברה שהינה תרופת ה-AAT לטיפול במחלת החסר הגנטי המולד בחלבון האלפא 1. קמהדע צופה קבלת רישוי תרופת ה-AAT ותחילת המכירות בארה"ב כבר במהלך 2010".