רשת H&O משיקה פורמט חדש של "חנות בתוך חנות" לכלי בית, בהשקעה של 5 מיליון שקל. בחודש הקרוב יוקמו 25 מתחמים בסניפי הרשת, שימותגו תחת השם "PRIMAVERA" וישתרעו על שטח של 50-80 מ"ר כל אחד. עד סוף השנה תפתח הרשת חנות בתוך חנות גם ב-9 סניפי הרשת הנוספים.
תחת המותג החדש ישווקו בראשונה ברשת כלי בית, טקסטיל בית, מוצרי נוי ומתנות.
לדברי מנכ"ל הרשת, ניצן הדס, בעקבות המהלך צפוי גידול של 5% במכירות. לדבריו, "הפריטים יוצעו במחירי 'ואליו פור מאני' תחרותיים במיוחד לחברי מועדון הלקוחות".
הדס מוסיף כי "אנו רואים פוטנציאל רב בתחום עיצוב הבית. זהו צעד נוסף בדרכה של H&O להפוך לרשת חנויות ONE STOP SHOP לכל המשפחה. אני מצפה שהמהלך ישפר אותנו בתחרות מול מתמודדים כמו המשביר ו-H&M".
רשת H&O נמצאת בבעלות משפחת לבנת. הרשת, המונה 34 סניפים, היתה בעבר ציבורית, אך נמחקה מהבורסה לקראת סוף 2008.
* כשהחברה נמחקה מהבורסה היא היתה הפסדית. מה מצבה היום?
"הרשת נמחקה ברבעון השלישי של 2008. כל השנים זה היה רבעון הפסדי ברשת".
* 2008 הסתיימה ברווח?
"אני לא יכול לענות. אני יכול לומר ש-2009 הסתיימה ברווח יפה", אומר הדס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.