הדוגמנית אלכסנדרה בורמן תוביל קמפיין לנעלי MARKO תמורת כ-100 אלף שקל

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדע. כולל קטלוג שיופץ ב-100 אלף עותקים ומודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים לנשים, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

הדוגמנית הבינלאומית אלכסנדרה בורמן נבחרה לפרזנטורית של חברת נעלי MARKO.

בורמן תקבל סכום מדווח של 100 אלף שקל עבור הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדע.

הקמפיין, בהיקף של 1.5 מיליון שקל, כולל קטלוג שיופץ ב-100 אלף עותקים ומודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים לנשים.