רשת האופנה TAGWOMAN מתייעלת: סגרה 10 חנויות

מדובר בסניפים הפסדיים שנסגרו בתוך שנה ■ פתחה במקביל 10 סניפי "שופ אין שופ" בתוך חנויות H&O

רשת האופנה TAGWOMAN מתייעלת: במהלך השנה האחרונה סגרה הרשת 10 מתוך 32 הסניפים שהחזיקה הרשת בשיא - כך נודע ל"גלובס". כל הסניפים שנסגרו היו סניפים הפסדיים.

הסניפים שנסגרו הם סניף נמל תל-אביב, קניון ארנה, סניף בעיר קריית-שמונה, בקניון ערים בכפר-סבא, בקניון אבנת בפתח-תקווה, בקריון, בקניון השרון בנתניה ו-3 חנויות ברחובות שנקין, דיזנגוף והמלך גורג' בתל-אביב.

כיום מונה הרשת 23 סניפים, שהאחרון בהם, בקניון רננים, נפתח לפני כשבוע על שטח של 100 מ"ר.

רשת TAGWOMAN, שהוקמה בשנת 2003, נמצאת בבעלות משפחת לבנת המחזיקה בה באמצעות רשת H&O. בעבר גרמה TAGWOMAN הפסדים של מיליוני שקלים ל-H&O, וסגירת הסניפים היא חלק מתהליך ההבראה של הרשת.

בחודשים האחרונים פתחה TAGWOMAN כ-10 סניפי "שופ אין שופ" בתוך רשת H&O, שניים מהם - בטבריה ובראשון-לציון - נפתחו בימים האחרונים.

לדברי מנכ"ל H&O, ניצן הדס, הכוונה היא לפתוח "שופ אין שופ" של המותג בכל סניפי H&O ולהגיע עד לסוף השנה הנוכחית ל-20 נקודות שיפעלו במתכונת זו.

"היום המצב ב-TAGWOMAN הרבה יותר טוב. סגרנו חנויות שהפסידו כסף", אומר הדס.

* הרשת הפסדית?

"הרשת בתהליכים של איזון".

* האם הכנסת המותג לסניפי H&O לא פוגעת בו?

"להיפך. זה מחזק אותו וגם מחזק את H&O על-ידי חיזוק מחלקת הנשים ומתן פיתרון לנשים יותר צעירות. מצד שני, זה יכפיל את המכירות של המותג TAGWOMAN".

* האם תפתחו עוד חנויות נפרדות של TAGWOMAN?

"כרגע אין לנו תוכניות לפתוח עוד סניפים נפרדים. אנחנו מייצבים את הרשת ומחזקים אותה. ברגע שהמערכת תהיה מיוצבת ותעבוד טוב לתקופה מספיק ארוכה, כשנראה שזה לא מקרי, נמשיך לפתח אותה".