שינוי ארגוני בפרטנר: יעקב קדמי חוזר כמנהל חטיבת השיווק

השינוי הארגוני המקיף נועד לממש את מעבר החברה ממפעיל סלולרי לספק תקשורת כולל ■ תקים שתי חטיבות חדשות - פרטית ועסקית ■ אלון ברמן, מנהל פעילות התקשורת הנייחת, עוזב את החברה

חברת פרטנר הודיעה היום (ה') על מבנה ארגוני חדש ועל שינויים בצוות ההנהלה, שנועדו לתמוך באסטרטגיה של חברת תקשורת כוללת.

השינוי הארגוני המקיף מיועד לממש את המעבר של החברה ממפעיל סלולרי לספק תקשורת כולל, כמו גם להעצים את גישתה המכוונת לקוח של פרטנר. השינוי נגזר בעיקרו מתהליך ההתלכדות של שירותי תקשורת וכן מהגידול במורכבות המוצרים וצרכי הלקוחות.

המבנה החדש כולל 3 התאמות עיקריות למבנה הארגוני הקיים: הקמה של חטיבת לקוחות פרטיים וחטיבת לקוחות עסקיים, שכל אחת מהן כוללת את כל ההיבטים של טיפול בלקוח, כולל מכירה של מגוון מוצרים סלולריים וקוויים, שרות לקוחות, תמיכה טכנית ופעילות שימור.

בנוסף, הטמעה של פעילות התקשורת הנייחת לתוך המבנה החדש, תוך כוונה להשיא
את הסינרגיה בין הפעילות הניידת לפעילות הנייחת וכן לרתום את ערוצי המכירה הקיימים לטובת מאמץ המכירה של פעילות התקשורת הנייחת.

כתוצאה מכך יחולו שינויים עיקריים הבאים בצוות ההנהלה, שייכנסו לתוקפם ב-1 למארס:

ארז פז, שמכהן כיום כסמנכ"ל שיווק ותוכן, יוביל את חטיבת הלקוחות הפרטיים. גיל רוזנפלד, שמכהן כעת כסמנכ"ל חטיבת המכירות, יוביל את חטיבת הלקוחות העסקיים.

יעקב קדמי ימונה למנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה. קדמי הוא מומחה בינלאומי באסטרטגיה שיווקית, שכיהן בעבר כסמנכ"ל השיווק, המדיה והתוכן הראשון של פרטנר.

אלי גליקמן, המשנה למנכ"ל, יוביל ויפקח על השינויים המבניים חוצי החברה וכן על תהליך ההטמעה של חטיבת התקשורת הקווית במבנה החדש.

חיים בקר, סמנכ"ל התפעול והלוגיסטיקה, שהצטרף לחברה ב-1998, היה חלק
מצוות ההקמה וניצח במשך השנים על תהליכים מרכזיים בחברה, החליט לפרוש לגמלאות
בגיל 65. בקר ימשיך לכהן כסמנכ"ל תפעול ולוגיסטיקה עד שמחליפו יקבל אחריות על
תחום פעילותו.

בתום קדנציה מוצלחת מאוד של 7 שנים בחברה, שבמהלכה כיהן כסמנכ"ל טכנולוגיות
ולאחר מכן הקים והוביל את חטיבת התקשורת הנייחת, החליט אלון ברמן (CTO)
לחפש הזדמנויות עסקיות ומקצועיות חדשות. ברמן ימשיך לכהן כסמנכ"ל חטיבת
התקשורת הקווית עד לסיום ההטמעה של החטיבה במבנה החדש.

דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, מסר היום כי "המבנה הארגוני החדש, כמו גם השינויים
הפרסונליים, מציינים את השלמת השלב הראשון של תוכנית אסטרטגיית של החברה
להפוך לחברת תקשורת כוללת, כפי שהכרזנו לפני כ-12 חודשים, ואלה ימצבו באופן מיטבי
את החברה בדרך למימוש והשגת מטרותיה האסטרטגיות והפיננסיות. אני סמוך ובטוח כי
צוות ההנהלה המוכשר, המקצועי והמנוסה ימשיך למנף ולמקסם את הערך והנכסים של
פרטנר שיצרנו במשך השנים".