עוד לא קיבלתם במייל? וידיאו: מי בלחץ מאיילה מ'האח הגדול'?

שתי גירסאות חדשות לסצנה של היטלר מהסרט "הנפילה" עלו לאחרונה ברשת, בהתאם לאקטואליה של הימים האחרונים ■ הראשונה נוגעת לעזיבת מנכ"ל מייספייס אוון ואן-נאטה, והשנייה לעליית איילה לגמר "האח הגדול"

עם צאתו לאקרנים של הסרט הגרמני "הנפילה" על הימים האחרונים של הרייך השלישי, הוא עורר מהומה גדולה. הסיבה היתה הפרדתו בין אנשי ה-S.S, שמוצגים כמטורפים, לבין האזרחים הגרמנים, שמוצגים כקורבנות אומללים של הנסיבות. טענו אז כנגד הסרט שהוא עושה הנחה לעם שבחר בהיטלר ויצא איתו למלחמה שהרסה את אירופה.

בזמן שחלף הסרט המשיך לגרור תגובות, אבל מסיבה אחרת - בגלל העלילות השונות שהודבקו לסצנה המפורסמת בסרט במקום זו המקורית. בסצנה המקורית, אדולף היטלר מתרתח על פקודיו כשמתברר כי התוכניות שלו על המפה לא תואמות את המציאות שבחוץ.

במקום העלילה הזו זכינו לראות פעם את היטלר כמנכ"ל סטארט-אפ שכועס כשעובדיו מודיעים לו כי הגירסה החדשה של התוכנה לא תהיה מוכנה בזמן. בפעם אחרת הוא עתודאי בצה"ל שרואה את חבריו משתחררים בעוד הוא נשאר בצבא, וכמובן היתה הגירסה שיצרה סקנדל בישראל על הקושי למצוא חניה בתל-אביב.

עכשיו עולות שתי גירסאות חדשות, בהתאם לאקטואליה של הימים האחרונים. הראשונה נוגעת לעזיבתו של מנכ"ל מייספייס, אוון ואן-נאטה. בסרטון נראה היטלר, בתפקיד ואן-נאטה, כועס על שפוטר לאחר 9 חודשים בלבד בתפקיד.

הוא טוען כי בתקופתו מייספייס השתפרה ("היא תהיה יותר גדולה מפייסבוק!"), בעוד עובדיו מנסים לחברו למציאות בה הרשת החברתית לא רושמת הצלחה. הוא גם מתרעם על שני מחליפיו, ש"הם נרשמו כחברים בפייסבוק המתחרה, ואפילו אין להם חשבון במייספייס!"

הסרטון השני מתייחס לאיילה רשף מהתוכנית "האח הגדול". היטלר, כך עולה מהעלילה, מאוד לא רוצה לראות אותה בגמר, ויחד עם שותפיו הוא מתכנן כיצד למנוע זאת. ואז מגיעות החדשות הקשות: "שכחו לעדכן אותך", אומרים לו, "איילה בגמר". והשאר היסטריה.

אתם מוזמנים לצפות.