הכרה בינלאומית לקמפיין משולב של אידיאולוג'יק לנביעות

הקמפיין, שעשה שימוש בטכנולוגיית 'אוגמנטד ריאליטי', הופיע במגזין "Contagious" ונבחר לקמפיין השבוע של מגזין "Cream"

קמפיין משולב של אידיאולוג'יק לנביעות, שעשה שימוש בטכנולוגיית 'אוגמנטד ריאליטי', זכה בשבועות האחרונים להכרה בינלאומית ואזכור במגזיני פרסום בעולם. לפני מספר שבועות הופיע הקמפיין במגזין "Contagious", ובשבוע שעבר נבחר לקמפיין השבוע של מגזין "Cream".

עורך מגזין "Cream" התייחס לבחירה ואמר כי "לשימוש ב'אוגמנטד ריאליטי' יש נטייה להיות גימיקי או תועלתני. קמפיין זה מהווה דוגמה לטכנולוגיה שבאמת משרתת את המסר הפרסומי של המותג בדרך מרתקת ופשוטה".

הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום אידיאולוג'יק עבור המותג נביעות+, ושילב פעילות אינטרנט ופעילות שטח. במסגרת הקמפיין יכלו לקוחות המותג לשחק משחק טניס בחוויית קונסולת המשחקים wii על-ידי שימוש בבקבוק נביעות+ ומצלמת אינטרנט פשוטה. זאת בהתבסס על פלטפורמה טכנולוגית שפיתח הסטארט-אפ הישראלי Cam-trax, המאפשר שליטה במחשב באמצעות זיהוי חפצים על-ידי מצלמת אינטרנט.

הפעילות המשיכה אל מחוץ לגבולות האינטרנט, ובמסגרתה התחרו הגולשים המובילים על תואר "אלוף נביעות+" בפעילות שטח שנוהלה בשיתוף חברת פרומרקט.

ינון לנדנברג, מנהל אינטראקציה ראשי באידיאולוג'יק, אמר כי "היה לנו חשוב למצוא פעילות שתתחבר לצרכני המותג ותעביר את הערכים של המותג והמוצר. בחרנו בטכנולוגיה שלא נעשה בה שימוש באפליקציית ווב, ואנחנו מאמינים שזה גם מה שלכד את תשומת-ליבם של המגזינים המובילים מחו"ל, אשר כתבו על הקמפיין ובחרו בו כקמפיין השבוע שלהם".