בנק מזרחי-טפחות נבחר לבנק השנה בישראל ע"י גלובל פייננס

הבנק נבחר ע"י המגזין הבינלאומי בפעם השנייה ברציפות ■ הבנקים שנבחרו הם אלה שטיפלו בזהירות ובאחריות בצורכי לקוחותיהם בתקופה של "שווקים קשים" וכן הגיעו להישגים טובים יותר

בנק מזרחי טפחות ממשיך לקבל הכרה בינלאומית על הישגיו. הבנק נבחר בשנה השנייה ברציפות ל"בנק השנה בישראל", ע"י המגזין הבינלאומי ה"גלובל פייננס".

בהודעה שפרסם המגזין בסוף השבוע, מופיעה רשימה של 25 בנקים שנבחרו לטובים ביותר בשנת 2010, בשווקים המפותחים. ברשימה זו נכללים הבנקים המובילים בעולם מצפון אמריקה, מאירופה וכן מאסיה/המזרח-התיכון.

על-פי ה"גלובל פייננס", הבנקים שנבחרו הם אלה שטיפלו בזהירות ובאחריות בצורכי לקוחותיהם בתקופה של "שווקים קשים", וכן הגיעו להישגים טובים יותר, תוך כדי כך שהם מניחים את היסודות להצלחתם גם בעתיד.

עורכי המגזין מציינים, כי הבחירה נעשתה הן על-פי משתנים כמותיים-אובייקטיביים ובהם: גידול בנכסים, רווחיות, פריסה גיאוגרפית, פיתוח עסקים חדשים וחדשנות במוצרים; והן על-פי פרמטרים סובייקטיביים כגון: אנליזות וסקירות של אנליסטים לנושאי השקעות ודירוג אשראי, יועצים מתחום הבנקאות ומומחים מתעשיית הפיננסים. "השילוב בין המשתנים הללו הוביל לרשימת הבנקים המצטיינים שאולי אינם הגדולים ביותר, הוותיקים ביותר או בעלי המגוון הרחב ביותר במדינה שבה הם פועלים, אבל בוודאי הטובים ביותר - אותם בנקים שחברות בכל רחבי העולם היו שמחות לעשות איתם עסקים", נאמר בהודעת המגזין.

מנכ"ל בנק מזרחי טפחות אלי יונס, אמר בתגובה להודעת המגזין, כי "הזכייה השנייה ברציפות בתואר מהווה תעודת כבוד לעובדי הבנק ומנהליו, שהודות למחויבותם, מקצועיותם ומסירותם, זוכה מזרחי-טפחות להערכה רבה גם מעבר לים".

יצוין, כי ב-2009 נבחר מזרחי-טפחות לבנק המצטיין בישראל לא רק על-ידי ה"גלובל פייננס" אלא גם מטעם מגזין הבנקאות הבינלאומי THE BANKER.