סקר הפרסומות: דיסקונט - הכי אהובה; פלאפון - הכי זכורה

גיאקרטוגרפיה: החיבור בין שייקה אופיר למודי בר-און וישראל קטורזה הניב לבנק דיסקונט שיעור אהדה של 18.7%

הפרסומת של בנק דיסקונט, באמצעות יהושע TBWA, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע, עם שיעורי אהדה של 18.7% - נמוך ב-10% מממוצע האהדה החצי-שנתי העומד כעת על 20.0%.

לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, השילוב בין ההומור בדיאלוג בין מודי בר-און לישראל קטורזה לבין המחווה לשייקה אופיר, המופיע בדמויותיו השונות בפרסומת, מצליח לרגש ולהצחיק את הצופה".

הפרסומת היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה כולל העומד על כ-1.6 מיליון דולר במחירי מחירון.

סרטון המסטיקים של פלאפון, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, הוא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, עם שיעורי זכירה הדומים לממוצע הזכירות החצי-שנתי העומד כעת על 11.0%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך במספרן ביחס לשבוע שעבר, כאשר מספרן כעת עומד על 275 (לעומת 280 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה קלה ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-42.7 מיליון דולר (לעומת כ-42.3 מיליון בשבוע שעבר).

11
 11