רשת diva ממשיכה להסב הפסדים לקסטרו: סוגרת עוד 2 חנויות

רשת diva הפסידה 2 מיליון שקל ב-2009, זאת על אף גידול של 23% במכירות שהסתכמו ב-21.3 מיליון שקל

רשת אביזרי האופנה diva חותמת את שנת 2009 עם עלייה במכירות, אך פעילותה ממשיכה להסב הפסדים לקסטרו, וזו שוקלת את המשך דרכה. קסטרו צפויה לקבל החלטה באשר לפעילותה של הרשת במחצית השנייה של השנה הנוכחית.

הרשת, המונה היום 23 חנויות בישראל, נמצאת בבעלות משותפת של קסטרו והחברה האנגלית DCK Conecessions, המחזיקות בה בחלקים שווים.

בשנה החולפת סגרה הרשת חנות אחת, ובחודשים הקרובים היא תסגור שתי חנויות נוספות. קסטרו קיבלה באחרונה את ההחלטה על סגירת החנויות, כחלק מהלך התייעלות לרשת.

diva ישראל היא חלק מרשת בינלאומית המפעילה חנויות בניו-זילנד, אוסטרליה ואסיה. שותפתה של קסטרו ברשת בישראל היא גם בעלת המותג הבינלאומית.

הרשת בישראל חתמה את שנת 2009 עם גידול של 23% במכירות שהסתכמו ב-21.3 מיליון שקל, בהשוואה למכירות של 17.3 מיליון שקל ב-2008.

הרשת הצליחה בשנה החולפת לצמצם את הפסדיה התפעוליים, ואלה הסתכמו ב-2.14 מיליון שקל, לעומת הפסדים של 3.4 מיליון שקל ב-2008.

בשורה התחתונה חתמה הרשת את השנה עם הפסד נקי של 2 מיליון שקל, לעומת הפסד נקי של 3.16 מיליון שקל ב-2008.

במחצית 2009 הרחיבה קסטרו את הפעילות ברשת diva לקטגוריות נוספות כגון תיקים ועוד. נראה כי הרחבת הפעילות תרמה אמנם לגידול במכירות, אולם היא לא ענתה על הציפייה של קסטרו שהרשת תהפוך לרווחית כבר ב-2009.

יצויין כי היקף ההשקעה של קסטרו ב-diva הסתכם עד היום ב-7.4 מיליון שקל, בעיקר בדרך של הלוואות בעלים.