אינטרנט סלולרי בטוח לקטינים: סלקום משיקה כלי לסינון אתרים

תציע מסלולי ניהול תוכן בדרגות חסימה שונות ■ עלות "המסלול הירוק" היא 4.90 שקלים לחבילות ה-AP/HTML, ו-14.90 שקל בשימוש במודמים סלולרים ובראוטר

על רקע ההחלטה של סלקום להעמיק את אחיזתה בעולםהאינטרנט הסלולרי, הודיעה היום (ג') החברה על השקת מוצר חדש לסינון אתרים במכשירי סלולר ובמחשבים ניידים, שמיועד להגן על קטינים מפני חשיפה למידע ולאתרים שההורים לא יהיו מעוניינים שייחשפו אליהם.

השירות של סלקום מבוסס על פיתרון של ספקית האינטרנט "אינטרנט רימון", המספקת פתרונות אינטרנט וקישוריות בעיקר במגזר הדתי-חרדי.

הרעיון הוא לספק את אותם האמצעים שמספקות חברות ה-ISP להגנה על קטינים, כדוגמת תוכנות סינון, גם בשוק האינטרנט הנייד. זאת, לאור העובדה שהשוק גדל והולך לכיוון של שימוש מוגבר באינטרנט במכשירים סלולריים, ולאור הגידול בשימוש בלפטופים ומודמים סלולריים.

עלות "המסלול הירוק" היא 4.90 שקלים לחבילות ה-AP/HTML, ו-14.90 שקל בשימוש במודמים סלולרים ובראוטר. זאת בתוספת לעלות החבילות הבסיסיות של החברה או לדמי שימוש בדור השלישי. השירות אינו זמין כרגע במכשירי בלאקברי ואייפון, אך החברה דיווחה שהיא עובדת על פתרון ביחד עם "אינטרנט רימון".

הלקוחות יכולים לבחור את מסלול ניהול התוכן בדרגות חסימה שונות, החל מהקלה ביותר ועד לחסימה הגבוהה ביותר:

1. הלקוח חסום לפורנוגרפיה, עירום, אלימות קשה, סמים, הימורים.

2. בנוסף למפורט מעלה, הלקוח חסום לאופנה חושפנית וחיי לילה.

3. בנוסף למפורט במסלולים הקודמים, הלקוח חסום לאתרי שיתוף וידיאו, שידורי טלוויזיה חדשותיים ובידוריים.

4. בנוסף למפורט במסלולים הקודמים, הלקוח חסום לגישה לאתרים שאינם מוכרים במערכת.

5. מסלול שמאפשר גישה רק לאתרים מקצועיים ותורניים, בהם אין חשש לתוכן בידורי או חושפני.