מנצ'סטר סיטי רוצה "מילאנלו" משלה

הקבוצה האנגלית חתמה עם עיירית מנצ'סטר על הסכם בשווי מיליארד ליש"ט לפיתוח האיזור שמסביב לאצטדיון של המועדון; המיזם כולל בניית מתחם אימונים שייבנה בהשראת "המילאנלו" של מילאן

מנצ'סטר סיטי חתמה עם עיריית מנצ'סטר על הסכם בשווי מיליארד ליש"ט לפיתוח האיזור שמסביב לאצטדיון של המועדון. במסגרת הפרויקט, ייבנה באיזור "קומפלקס ספורט ובידור ברמה עולמית", כפי שנכתב בהודעה לתקשורת שפרסמה הקבוצה האנגלית.

המיזם כולל בניית מתקן אימונים מפואר לקבוצה, כאשר המודל שעל-פיו המתחם יתוכנן הוא זה של "המילאנלו", מתקן האימונים המפורסם של מילאן מהליגה האיטלקית. בנוסף, תיבחן האופציה להגדיל את תכולת "הסיטי אוף מנצ'סטר", האצטדיון של הקבוצה שמכיל 48 אלף מקומות.

מנצ'סטר סיטי, שמתחרה העונה בפרמיירליג על מקום בין ארבע הראשונות על מנת להבטיח השתתפות בצ'מפיונס ליג בעונה הבאה, נרכשה באוגוסט 2008 על-ידי גוף ההשקעות של משפחת המלוכה של אבו-דאבי (ADUG) בעבור 210 מיליון ליש"ט, ומאז הפכה לאחת קבוצות העשירות בעולם.

היא נכנסה לטירוף של בזבוזים, ורק בקיץ האחרון הוציאה הקבוצה כ-117.5 מיליון ליש"ט על רכישת שחקנים חדשים, הכוללים בין היתר את עמנואל אדבאיור, קולו טורה וקרלוס טבז. בסך הכל, מאז נרכשה הקבוצה מידיו של טאסקין שינוואטרה, ראש ממשלת תאילנד לשעבר, השקיעו בה ADUG, בראשותו של השייח' מנצור בין זאיד אל-נאיאן שהונה של משפחתו מוערך בחצי טריליון ליש"ט, כ-395 מיליון ליש"ט.