האם פריס הילטון סקסית מדי עבור הברזילאים?

גוף רגולטורי עצמי בברזיל בוחן קמפיין של חברת בירה שבו משתתפת הסלבריטאית, בשל טענות כי הפרסומת סקסית ופרובוקטיבית מדי

הגוף הרגולטורי העצמי של ברזיל, קונאר, החל באחרונה לבדוק קמפיין לבירה Devassa Bem Laura (בפורטוגזית - Very Blonde), שבה מככבת פריס הילטון, בשל טענות כי הפרסומת סקסית ופרובוקטיבית מדי, אפילו בסטנדרטים של חברות הבירה הברזילאיות.

החקירה הראשונה הוא תוצאה של תלונה רשמית על אופיין המיני של המודעות. הקמפיין כולל ספוט שבו הילטון, לבושה בחצאית שחורה צמודה וקצרה, צועדת לפני חלון בבניין משרדים גבוה ומעבירה פחית בירה לאורך גופה. בחור בבניין משרדים אחר צופה בה דרך החלון, תופס מצלמה ומתחיל לצלם אותה.

לפי קונאר, קוד הפרסום של חברות הבירה מפרט במפורש כי "הפנייה למיניות לא תהיה התוכן המרכזי במסר ולא יתייחסו לדוגמניות בפרסומות אלה כאל אובייקט מיני". (פעמים רבות מפרסמים ברזילאים עוקפים הנחיה זו על-ידי כך שהם ממקמים את הפרסומות ברקע של חוף הים, שם נחשב מהוגן שנשים יסתובבו בבקיני זעיר).

החקירה השנייה של הארגון, שיזם הארגון עצמו, מתייחסת לקד"מ של הבירה באינטרנט, שעלול להפר חוקים נגד פעילויות קד"מ שמעודדות צריכה מוגברת.

חקירה שלישית בנושא, ביוזמת המשרד לענייני נשים הממשלתי של ברזיל, בודקת את הטענה לפיה התוכן באתר של Devassa סקסיסטי ומזלזל בנשים.