הפרסומת של דיסקונט - הכי אהובה והכי זכורה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתנובה היא המושקעת בשבוע החולף ביותר תקציבית

כבר בשבוע הראשון באוויר, הפרסומת לבנק דיסקונט באמצעות יהושע TBWA מתמקמת בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. הפרסומת רושמת שיעורי זכירות של 12% - גבוה ב-10% מממוצע הזכירות החצי-שנתי. גם בדירוג הפרסומות האהודות רושמת הפרסומת הצלחה עם שיעורי אהדה של 23% - גבוה ב-20% ממוצע האהדה החצי-שנתי העומד בשלב זה על 20%.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי השילוב המוצלח של הצמד מודי בר-און וישראל קטורזה מוכיח את עצמו פעם נוספת, וכי נראה כי הצבתם של שני האישים הללו בסיטואציות קומיות שונות בכל גל פרסום של בנק דיסקונט מעוררת עניין ומוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש.

הפרסומת לתנובה, באמצעות מקאן-אריקסון, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-1.4 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ביחס לשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד כעת על 281 (לעומת 266 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה קטנה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-42.1 מיליון דולר (לעומת כ-42.7 מיליון דולר בשבוע שעבר).

בנק דיסקונט
 בנק דיסקונט