העיתונאי נדב איל ימונה לעורך חדשות החוץ של ערוץ 10

זה שנה וחצי שאיש לא אייש את התפקיד, מאז התמנה ניצן הורביץ לח"כ ■ איל שימש בשנתיים האחרונות כשליח "מעריב" באירופה ולמשימות מיוחדות

העיתונאי נדב איל ימונה לעורך חדשות החוץ של חדשות ערוץ 10. זה שנה וחצי שאיש לא אייש את התפקיד, מאז התמנה ניצן הורוביץ לחבר כנסת.

איל התגורר בשנתיים האחרונות בלונדון, שם סיים תואר שני בגלובליזציה ופוליטיקה גלובלית, ובה בעת שימש כשליח "מעריב" באירופה ולמשימות מיוחדות. הוא סיקר בין היתר את הבחירות לנשיאות בארה"ב בשנת 2008, את פיגוע הטרור במומבאי ואת משפט דמיאניוק. אשתו של איל היא אשת חדשות ערוץ 2, תמר איש-שלום.

לפני שליחותו לאירופה שימש איל כפרשן הפוליטי של "מעריב" וכתב טור שבועי במוסף הפוליטי של העיתון. הוא חוזר לערוץ 10 לאחר שבשנה הראשונה לקיומו של הערוץ שימש ככתב פוליטי-מדיני, בגלגולה הקודם של החברה כ"חדשות ישראל".

איל ימשיך לכתוב ב"מעריב" טור בנושאי חוץ. הוא יעמוד בראש דסק החוץ של חדשות 10, כשלצידו כתב חדשות החוץ יונתן רגב וכתבי חדשות 10 ברחבי העולם - אילן גורן בברלין, אריאל מרגלית בבייג'ינג, יעל ויסנר-לוי בלונדון, גיל תמרי בוושינגטון ונועה קולפ בניו-יורק.

מחדשות 10 נמסר: "אנחנו שמחים מאד על הצטרפותו של נדב איל לחדשות 10. בחרנו בנדב אחרי בחינת מועמדים רבים וטובים, וזאת מתוך היכרות עם כישוריו יוצאי הדופן כעיתונאי, הן בשטח והן באולפן. אנחנו בטוחים שהוא יהפוך במהירות לחלק בלתי נפרד מנבחרת הכתבים והפרשנים המצוינים של חדשות 10".