ווסטהאם רוצה להרגיש ניחוח אולימפי

"הפטישים" הודיעו באופן רשמי כי הם מעוניינים לעבור לשחק באצטדיון האולימפי שנבנה בלונדון לקראת משחקי 2012 ■ אם יקבלו תשובה חיובית, יצטרכו לשאת בעלויות של הפחתת כמות המושבים במתקן

קבוצת הפרמיירליג ווסטהאם יונייטד הודיעה באופן רשמי כי היא מעוניינת להעביר את משחקי הבית שלה לאצטדיון שנבנה בלונדון עבור המשחקים האולימפיים. זאת לאחר ש"החברה למורשת המתקנים האולימפיים", הפועלת מטעם הממשלה באנגליה, פתחה אתמול (ג') במכרז של 8 שבועות להגשת הצעות על שימוש במתקן.

"הפטישים", שמשחקים באפטון פארק המיושן המכיל 35 אלף מקומות, רוצים להשתמש באצטדיון הממוקם במזרח עיר הבירה האנגלית מיד לאחר שיסתיימו המשחקים האולימפיים ב-2012.

עלות ההקמה של האצטדיון, שיכיל במשחקים האולימפיים 80 אלף מקומות, היא 537 מיליון ליש"ט. במידה ותזכה במכרז, ווסטהאם תיאלץ לשאת בעלויות של הפחתת כמות המקומות באצטדיון ל-50 אלף בלבד, פרויקט שעלותו מוערכת ב-100 מיליון ליש"ט. עם זאת, החברה למורשת המתקנים האולימפיים הבטיחה כי תסייע ב-38 מיליון ליש"ט במקרה כזה.

שימושים עתידיים אחרים אפשריים לאצטדיון הם אירוח גביע העולם בראגבי ב-2015. בנוסף, המגרש צפוי להיות אחד מאלו שבהם יתקיימו משחקי מונדיאל 2018, במידה ואנגליה תזכה לארח אותו.