פלאפון תגדיל את תקציב הפרסום הדיגיטלי שלה ב-20%

מדובר ב-15% מכלל תקציב הפרסום והשיווק של החברה ■ השיקה עמוד מעריצים בפייסבוק הכולל שירות לקוחות

חברת פלאפון מרחיבה את הפעילות הדיגיטלית שלה: חברת הסלולר הודיעה היום (ד') כי היא תגדיל את תקציב הפרסום הדיגיטלי שלה ב-2010 ב-20% בהשוואה ל-2009, על חשבון תקציבים שהופנו עד כה לערוצי מדיה מסורתיים. מדובר בשיעור של 15% מכלל תקציב הפרסום והשיווק של החברה.

בתוך כך, פלאפון משיקה עמוד מעריצים בפייסבוק הכולל שירות לקוחות אינטרנטי. כך, מנויי פלאפון שיצטרפו לעמוד המותג יוכלו לפנות דרכו למוקד הלקוחות של החברה ולהתלונן או להביע דעתם, ולבחור האם ברצונם שיחזרו אליהם לתיבת המייל בפייסבוק, לתיבת המייל האישית או למספר הטלפון הסלולרי.

כמו כן, העמוד יאפשר לקבל מידע על משרות בחברה, לשלוח קורות-חיים ולקבל הטבות ללקוחות, בהן גם האפשרות לשלוח 10 הודעות טקסט חינם מדי יום.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, הוסיף כי "בכוונתנו למנף את העניין הגובר במוצרי ושירותי החברה בפייסבוק ולהגיע לקהל הנמצא בו, כאשר בקרוב נעמיק את פעילותנו גם לעולמות נוספים באינטרנט".