גוגל ישראל והטלוויזיה החינוכית משיקים שיתוף-פעולה

הטלוויזיה החינוכית חוגגת 44 שנים להיווסדה, ולרגל החגיגות שולבו היום בלוגו של גוגל ישראל דמויות נוסטלגיות מתוכניות כגון "פרפר נחמד" ו"קישקשתא" ■ בקרוב יעלה גם ערוץ YouTube של הטלוויזיה החינוכית

גוגל ישראל והטלוויזיה החינוכית משיקים שיתוף-פעולה: הטלוויזיה החינוכית חוגגת 44 שנים להיווסדה, ולרגל החגיגות שולבו היום (ד') בלוגו של גוגל ישראל דמויות נוסטלגיות מתוכניות של הטלוויזיה החינוכית, כגון "פרפר נחמד" ו"קישקשתא". הקלקה על הלוגו מובילה לעמוד תוצאות של הטלוויזיה החינוכית.

השקת הלוגו המשותף מהווה את יריית הפתיחה לשיתוף-פעולה נרחב יותר, במסגרתו יעלה בקרוב ערוץ YouTube של הטלוויזיה החינוכית. בערוץ יופיעו מגוון של תכנים נוסטלגיים, בהם "קרובים קרובים", "here we are", "דלת הקסמים" ו"עניין של זמן". זאת לצד תכנים אקטואליים מהפקות המקור החדשות של החינוכית, כמו הראיון האחרון עם דודו טופז ב"חוצה ישראל" עם רינו צרור וקטעים מ"תיק תקשורת" עם עמנואל רוזן.

יפה ויגודסקי, מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית, מסרה בתגובה: "אני מברכת על שיתוף-הפעולה בין גוגל לטלוויזיה החינוכית, ושמחה על כך שהציבור הרחב יוכל דרך YouTube להתחבר לתכנים שמפיקה התחנה. דווקא בימים בהם השידור הציבורי נמצא במשבר עמוק, ממשיכה החינוכית למלא נאמנה את תפקידה ולהפיק תוכניות מקור מגוונות: תוכניות ילדים ונוער, סדרות תעודה מושקעות, תוכניות אקטואליה, תוכניות אירוח במגוון תחומים ועוד. כולי תקווה כי פרויקט יום-ההולדת של הטלוויזיה החינוכית וגוגל הוא תחילתו של שיתוף-פעולה ארוך-טווח ופורה בין שני הגופים".

ניר קורצ'ק, ראש תחום מדיה וטלקום בגוגל ישראל, הוסיף: "אנו שמחים על השקת ערוץ הטלוויזיה החינוכית ב-YouTube. הפלטפורמה של YouTube מאפשרת לגופי תוכן להגיע לקהלי יעד חדשים ולחזק את הקשר עם הצופה באמצעות תכני פרימיום עשירים. אנו בטוחים כי משתמשי YouTube ייהנו מהערוץ החדש ומהתכנים שהוא מציע".