ביקושי ענק להנפקת אקספרט אג"ח מב': תחל להסחר מחר

סדרת האג"ח שהונפקה הינה בגיבוי בנק BNP PARIBAS ובדירוג הגבוה של מדרוג - Aaa ■ ריבית האג"ח נצברת על בסיס יומי ומשולמת מדי רבעון בהתקיים הטווח המזכה של ריבית התלבור לשנה (0%-6.5%) ביחד עם ריבית הלייבור לחצי שנה

מחר (ה') יחל המסחר באג"ח שקלית מסדרה מב' של אקספרט פיננסים בבורסה בת"א. המסחר יחל לאחר שאתמול נסתיימה סופית הנפקת האג"ח. הנפקה שזכתה לביקושי ענק שנרשמו במכרז הציבורי. אקספרט הנפקות שהובילה את הנפקת אג"ח סדרה מב', הציעה 250 מיליון יחידות באג"ח שקלית מסדרה מב בהיקף של 200 מיליון שקל למשקיעים המוסדיים ו- 50 מיליון שקל למכרז הציבורי.

אמש נסגרה הסליקה של המכרז הציבורי לאחר שהשלב המוסדי התקיים בשבוע שעבר. סך הכל הוזרמו להנפקה ביקושים של למעלה מ- 460 מיליון שקל - חיתום של כפי 2 מסך ההנפקה וכפי 5 מהכמות שהוצעה למכרז הציבורי. מחיר האג"ח נסגר בשער של 100.4 נקודות עם הקצאה חלקית של 82%.

לאור חיתום היתר והמחיר שנקבע בשלב הציבורי, רק כ- 17% מהזמנות המשקיעים המוסדיים שהתחייבו להזמין כמות בסך 200 מיליון שקל נענו. אקספרט הנפקות אג"ח מב' נושאת ריבית שנתית שקלית בשיעור של 9.1%.

סדרת האג"ח שהונפקה הינה בגיבוי בנק BNP PARIBAS ובדירוג הגבוה של מדרוג - Aaa. ריבית האג"ח נצברת על בסיס יומי ומשולמת מדי רבעון בהתקיים הטווח המזכה של ריבית התלבור לשנה (0%-6.5%) ביחד עם ריבית הלייבור לחצי שנה (0%-6%). בכל מקרה, קרן אגרות החוב מובטחת לפדיון.

הטווח לפדיון של האג"ח הוא 12 שנה אם כי קיימת אפשרות לפדיון מוקדם של הבנק המגבה BNP PARIBAS לאחר השנה הראשונה ולאחר מכן כל רבעון. אג"ח מב' יחל להיסחר מחר בבורסה בתל אביב. בכך אג"ח זו מצטרפת לאג"ח מסוג שחרית שהנפיקה אקספרט בעבר כשהסדרות ד',ה',ו' ו-ז' נסחרות בשוק ההון. קבוצת אקספרט פיננסים נמצאת בשליטת רמי אורדן ומוטי מערבי. הקבוצה מתמחה בהנפקות מוצרים מובנים לציבור ועוסקת במסחר בשוק ההון.