נס טכנולוגיות רוכשת חברה בתחום הבינה העסקית ב-65 מיליון שקל

רכישת גילון תובנה עסקית צפויה לתרום לרווחי נס טכנולוגיות כבר השנה ■ נס תשלם סכום נוסף של עד 9 מיליון שקל ישולם בכפוף לעמידה ביעדים מוגדרים ■ הרכישה מחזקת את מעמדה של נס כספקית פתרונות ארגוניים

נס טכנולוגיות הודיעה היום (ה') על חתימת הסכם לרכישת גילון תובנה עסקית, תמורת כ-65 מיליון שקל. סכום נוסף של עד 9 מיליון שקל ישולם בכפוף לעמידה ביעדים מוגדרים. רכישת גילון צפויה לתרום לרווחי החברה על בסיס Non-GAAP בשנת 2010. לדברי החברה, השלמת העסקה צפויה במהלך הרבעון השני של 2010.

גילון עוסקת באספקת פתרונות ושירותי ייעוץ ויישום בתחום הבינה העסקית (BI), והרכישה מחזקת את מעמדה של נס כספקית פתרונות ארגוניים, במיוחד במערכות ERP, BI ו- CRM.

סך הכנסותיה של גילון בשנת 2009 הסתכמו בכ-87 מיליון שקל, והחברה רווחית. נכון לסוף דצמבר 2009 העסיקה גילון כ-230 עובדים, וכיום מעסיקה כ-280 עובדים, רובם בישראל.

רכישתה של גילון היא צעד חשוב המשפר את ההיצע הגלובלי של נס בתחום הבינה העסקית - מהיכולות הגלובליות החשובות של נס, מאחר וארגונים רבים בעולם שואפים להפוך כמויות עצומות של נתונים לידע עסקי משמעותי שניתן לפעול לפיו.

"אנו רואים בפתרונות הבינה העסקית לדרג מקבלי ההחלטה האסטרטגיים נדבך חשוב בסל הפתרונות אותם מספקת נס ללקוחותיה" אמר אפי קוטק, נשיא נס ישראל. "הרכישה מחזקת את מעמדנו בישראל כגורם מוביל בתחום".