קצף אנטיביוטי של פריגו לטיפול בפצעי בגרות אושר ע"י ה-FDA

בשנה החולפת נמכרה תרופת המקור בכ-44 מ' ד' בארה"ב ■ לפריגו ו-Cobrek ניתנה בלעדיות למשך 180 יום ■ הקצף Clindamycin Phosphate בריכוז של 1% הינו הגרסה הגנרית לקצף Evoclin

יצרנית התרופות פריגו דיווחה הערב (ב') כי היא ושותפתה, Cobrek Pharmaceuticals קיבלו את האישור הסופי ממנהל המזון והתרופות האמריקני, ה-FDA לייצר ולשווק את הקצף Clindamycin Phosphate בריכוז של 1% שהינו הגרסה הגנרית לקצף Evoclin של החברה הבת של גלקסו סמית' קליין, Stiefel, המיועד כטיפול אנטיביוטי באקנה (פצעי בגרות).

לחברות ניתנה בלעדיות למשך 180 יום. פריגו תתחיל באופן מיידי בשיווק המוצר. מכירות המוצר ב-12 החודשים שהסתיימו בפברואר 2010 עמדו על 44 מיליון דולר.

ג'וזף פאפא, יו"ר ומנכ"ל פריגו אמר: "השקה זו משקפת את השקעתינו המתמשכת במוצרים חדשים. זוהי דוגמא לשיתוף הפעולה המצויין שלנו עם Cobrek בפיתוח מוצרים מבוססי קצף, שמהווים מוצרי מפתח בקטגורית ה-RX שלנו. פריגו תייצר, תמכור ותשווק באופן בלעדי בארה"ב את ה-Clindamycin. כמו תמיד פריגו מחוייבת ליצירת מוצרי בריאות איכותיים במחירים נוחים יותר בעבור לקוחותינו ולהגדלת הערך בעבור בעלי המניות שלנו".