משפחת גורן מקימה מרכז מסחרי בשלומי ב-25 מיליון שקל

את המרכז המסחרי תשווק חברת פתרונות ניהול מניב, בניהולו של שמוליק בן חיים, מקבוצת צ'מנסקי בן שחר ■ בכך ממשיכה החברה את הרחבת פעילותה המואצת בניהול, שיווק והשבחת מרכזי מסחר

משפחת גורן, הבעלים של המרכז המסחרי חאן ראש פינה, מקימה מרכז מסחרי ביישוב שלומי שבצפון הארץ בהשקעה של 25 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

את המרכז המסחרי תשווק חברת פתרונות ניהול מניב, בניהולו של שמוליק בן חיים, מקבוצת צ'מנסקי בן שחר. בכך ממשיכה החברה את הרחבת פעילותה המואצת בניהול, שיווק והשבחת מרכזי מסחר.

התב"ע (תוכנית בניין עיר) החלה על השטח מאפשרת בנייה של כ-5,500 מ"ר וכן תחנת דלק זעירה. המרכז המסחרי יכלול חנות סופרמרקט, חנות פארם, סניף בנק, חנות ספרים וכלי כתיבה, בית קפה, חנויות מזון מהיר, חנויות שירות ושטחי משרדים שיהיו מיועדים לסניף קופת חולים.

יצוין כי מדובר במרכז המסחרי הראשון שמוקם ביישוב, שלפי תוכנית שאושרה במשרד הפנים לאחרונה צפוי להפוך לעיר שתכיל 25 אלף תושבים.

גם את המרכז המסחרי חאן ראש פינה מנהלת חברת פתרונות ניהול מניב, שעל חוזה ניהולו היא חתמה לפני חודשיים. בין היתר מנהלת החברה גם את קניון העמקים, בבעלות חברת הורן את ליבוביץ', בעפולה.