הראל פיננסים: מומלץ להחשף לאלרוב דרך אלרוב נדל"ן

מהלך שינוי שיטת הדיווח צפוי להגדיל את הונה העצמי של החברה בכ-480 מיליון שקל - ולהגדיל את ערך הנדל"ן להשקעה בכ-800 מיליון שקל

מניית אלרוב נדלן זוכה הבוקר (א') להמלצת "משקל יתר" מכלכלני הראל פיננסים. האנליסט אלעד קראוס מציין כי אלרוב נדלן הינה חברה ייחודית בקרב חברות הנדל"ן הישראליות. מחד החברה מחזיקה נדל"ן מניב איכותי בשוויץ ובצרפת לטווח הארוך, ומאידך רוח היזמות פועמת בחברה בדמות פעילות בתחום המלונאות (ישראל ואירופה) ובתחום הייזום למגורים.

ככלל, אומר קראוס, ניתן לומר כי אלרוב הינה חברת נדל"ן מניב המתבלת את הפורטפוליו שלה בפרויקטים יזמיים מועטים ואיכותיים.

עיקר הפעילות של אלרוב נדל"ן הינה בישראל, שוויץ וצרפת, מדינות יציבות עם רמת סיכון נמוכה יחסית. החברה הודיעה על שינוי שיטת הדיווח, ומעבר לשווי הוגן חלף שיטת העלות בה נקטה עד כה. מהלך זה צפוי להגדיל את הונה העצמי המיוחס לבעלי המניות בכ-480 מיליון שקל, ולהגדיל את ערך הנדל"ן להשקעה בכ-800 מיליון שקל.

חסרון בולט של המניה הוא מחזורי מסחר נמוכים עקב שיעור אחזקות הציבור הנמוך.

קראוס מציין כי מומלץ להשקיע באלרוב דרך אלרוב נדל"ן שכן בחברה זו הדיסקאונט משמעותי יותר מאשר בחברת אלרוב ישראל. הוא מעניק לאלרוב נדל"ן המלצת משקל יתר במחיר יעד של 85.2 שקל המהווה דיסקאונט של 28%.

למניות אלרוב ישראל , הנמצאת בשליטת אלפרד אקירוב, מעניקים בהראל המלצת משקל שוק, עם מחיר יעד של 137.7 שקל, דיסקאונט של 20%.