איפה בארה"ב צופי הטלוויזיה הכי נאמנים לקבוצה שלהם?

קבוצת הבייסבול בוסטון רד-סוקס היא הקבוצה הכי נצפית בעונה האחרונה בתוך שוק הטלוויזיה המקומי שלה, עם 9.46% רייטינג ■ היאנקיז הקבוצה הכי נצפית מבחינת כמות צופים כוללת עם 346 אלף בממוצע בערוץ המקומי

איזו קבוצת ספורט בארה"ב מחוברת הכי חזק לאוכלוסיה המקומית שלה? מנתונים שמפרסם ה"ספורטס ביזנס ג'ורנל" עולה שקבוצת הבייסבול בוסטון רד-סוקס היא הקבוצה הכי נצפית בעונה האחרונה בתוך שוק הטלוויזיה המקומי שלה: בזמן משחקי הקבוצה הרייטינג הממוצע בתחנה המקומית NESN הוא הגבוה ביותר מבין 3 מהליגות הגדולות בארה"ב - NBA, MLB ו-NHL - עם רייטינג ממוצע של 9.46% (228 אלף בתי אב), השנייה אחריה היא קבוצת ה-NBA קליבלנד קבאלירס שמשיגה במדינת אוהיו 8.59% רייטינג.

מבחינת כמות צופים כוללת, ניו יורק יאנקיז היא הקבוצה הנצפית ביותר בארה"ב עם 346 אלף צופים בממוצע שצופים במשחקי הקבוצה בתחנת המקומית YES.

הלייקרס היא קבוצת ה-NBA שמושכת הכי הרבה צופים 200 אלף בממוצע למשחק בתחנה המקומית FS West. שארלוט בובקאטס, למרות עונה טובה, השיגה השנה 11 אלף בתי אב בלבד בממוצע לשידור טלוויזיה (הכי מעט ב-NBA). ניו ג'רזי נטס מושכת הכי מעט קהל ב-NBA מבחינת רייטינג (0.29% בתחנה המקומית YES). הקבוצה שהכי פחות מעניינת את האוכלוסיה המקומית בארה"ב היא פלורידה פנתרס מה-NHL, שהצליחה למשוך בעונה האחרונה 4,000 בתי אב בלבד בממוצע למשחק.

בשמונת שווקי הטלוויזיה הגדולים בארה"ב (ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקגו, פילדלפיה, דאלאס, סן פרנסיסקו, בוסטון, אטלנטה) יש העדפה ברורה לבייסבול: בשבעה מתוך שמונה השווקים האלו מעדיפים המקומיים לצפות בקבוצות הבייסבול, כאשר השוק בלוס אנג'לס הוא היחיד שעדיין מעדיף את קובי בראיינט והלייקרס.