טיב טעם במו"מ לסיום השותפות ברשת כלי הבית DOMO

‎‎חגי שלום, בעל גרעין השליטה בטיב טעם: "המצב כרגע לא טוב. הרשת הזאת לא נושאת את עצמה באופן ראוי, והמצב הקיים לא יישאר"‏

‎‎חברת טיב טעם מנהלת משא-ומתן עם שותפיה ברשת כלי הבית ‏DOMO‏ (דומו) לסיום השותפות - כך נודע ל"גלובס". בטיב טעם מבקשים למכור את חלקם בדומו (26.25%) לשותפים, או לחילופין לרכוש את חלקם של השותפים ברשת. טיב טעם היא בעלת המניות הגדולה ביותר בחברה, כאשר יתר המניות מתחלקות בין ערן ויינר ושותפים נוספים.

‏רשת כלי הבית דומו נוסדה בשנת 2005. בשנת 2007 נכנסה רשת טיב טעם לשותפות בחברה, ובעקבותיה החלה דומו לפעול בתוך סניפי טיב טעם. כיום פעילה דומו ב-6 סניפים של טיב טעם, בשניים מתוכם כ-‏SHOP IN SHOP‏. בנוסף, לרשת 4 סניפים עצמאיים בקניון ‏‏G‏ כפר-סבא, בקניון רמת-אביב, בקניון שבעת הכוכבים ובקניון סביונים.

מחזור המכירות השנתי של דומו עומד על כ-30 מיליון שקל בשנה.

‏בהתאם להסכם בין הצדדים, רשת טיב טעם וחברת דומו נושאות במשותף בעלויות הקמת מתחמי המכירה בסניפי טיב טעם. המתחמים עצמם מופעלים על-ידי עובדי רשת טיב טעם, שזכאית לעמלות בגין המכירה.

‏חברת דומו בכללותה מנוהלת על-ידי ערן ויינר, שזכאי לדמי ניהול חודשיים. הסכם הניהול מסתיים ביולי הקרוב, ובכוונת חגי שלום, בעל גרעין השליטה בטיב טעם, לשנותו מהיסוד.

‏‏‏"המצב כרגע לא טוב. דומו נמצאת על השולחן, והעניין ישתנה כך או אחרת. היום הרשת הזאת לא נושאת את עצמה באופן ראוי, והמבנה הזה הוא לא מבנה נורמלי וראוי. אני מוכן לקנות, מוכן למכור, אבל אני לא מוכן להיות אף פעם בעסקים שאני לא מרוויח", אומר שלום.‏

‏* ‏‎‎דומו הפסדית?

‏"הרשת כולה פחות או יותר מאוזנת, אבל אנחנו לא מרוויחים מזה. יש אולי מי שמרוויח. אקנה, אמכור או אשנה את הסכם הניהול הקיים מהיסוד. לרשת יש הרבה הוצאות על הניהול שלה, וצריך לדאוג שהחברה תהיה רווחית. ‏המצב הקיים לא יישאר". ‏‎‎‏