רדויז'ן עוקפת את התחזיות ומספקת תחזית אופטימית

בועז רביב, המנכ"ל: "בטווח הארוך ההכנסות מ-Aethra יפצו על הירידה מסיסקו"

חברת רדויז'ן , המפתחת מוצרים לשוק שיחות הוועידה, חוותה אשתקד זעזוע כאשר הלקוחה הגדולה ביותר שלה, סיסקו, רכשה את המתחרה הנורבגית Tandberg. בתגובה ביצעה רדויז'ן רכישה של נכסי חברת AETHRA האיטלקית, שנמצאה בהקפאת הליכים, ונכנסה לתחום ציוד הקצה בשוק בו היא פועלת.

הכנסותיה של רדויז'ן ברבעון הראשון של 2010 הסתכמו ב-20.8 מיליון דולר, עלייה של 13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. "ברבעון זה העסקים עם סיסקו עבדו כרגיל, והיא היוותה כ-40% מההכנסות ברבעון", מציין סמנכ"ל הכספים, עדי צפדיה. "ברבעון הבא אנחנו מעריכים שסיסקו תרד לרמה של 35%, וברבעון השלישי תהיה ירידה נוספת, אותה לא ניתן להעריך כרגע".

רדויז'ן מעריכה כי במחצית השנייה של 2010 היא תרשום הכנסות של 3-5 מיליון דולר ברבעון ממכירת ציוד הקצה של Aethra, כאשר ב-2011 יתרחש גידול במכירות.

"בטווח הארוך ההכנסות מ-Aethra יפצו בוודאות על הירידה של סיסקו, ובטווח הקצר הדבר תלוי במידת המהירות בה תוריד סיסקו את הרכישות מאיתנו", אומר בועז רביב, מנכ"ל החברה. לרבעון השני צופה החברה כי הכנסותיה יעמדו על 22 מיליון דולר, עלייה של 12.3% לעומת ההכנסות ברבעון השני של 2009.

בשורה התחתונה רשמה רדויז'ן הפסד של 4.4 מיליון דולר, הפסד גבוה ביחס לתחזית שמסרה, בה צפתה הפסד של 1.9 מיליון דולר ברבעון זה. ההפסד הגבוה נובע בין היתר עקב הוצאה חד פעמית בגובה של 2.8 מיליון דולר הקשורה לרכישת נכסחי חברת Aethra. לרבעון השני מעריכה רדויז'ן כי תרשום הפסד של מיליון דולר. ''