אילקס מדיקל מחלקת דיבידנד מיוחד של כ-26 מיליון שקל

בנוסף, החברה הודיעה כי היא תחלק מעתה דיבידנד מדי רבעון ■ הדיבידנד החריג משקף חלוקה של 2.59 שקל למניה, ומבטא תשואת דיבידנד בשיעור של כ-7%

חברת אילקס מדיקל הודיעה היום (א') על חלוקת דיבידנד מיוחד בסך של כ-26 מיליון שקל לבעלי מניותיה. זאת, בנוסף לדיבידנדים שמחלקת החברה במסגרת מדיניותה, על פיה מחלקת מדי שנה לפחות שליש מהרווח הנקי.

בנוסף, משדרגת אילקס את מדיניות החלוקה האמורה, והיא מודיעה, כי מעתה ואילך היא תחלק את הדיבידנד השוטף לבעלי המניות אחת לרבעון.

בנוגע לחלוקת הדיבידנד המיוחד, היום הקובע לצורך החלוקה הוא ה-7 במאי 2010, יום האקס נקבע ל-9 במאי והחלוקה בפועל תתבצע ב-20 במאי. הדיבידנד החריג משקף חלוקה של 2.59 שקל למניה, ומבטא תשואת דיבידנד בשיעור של כ-7% ביחס למחירה הנוכחי של המניה בבורסה.

אילקס מדיקל סיימה את שנת 2009 עם עלייה של כ-15% בהכנסותיה, לכ-245 מיליון שקל ועם עלייה של כ-62% ברווח הנקי ל-30.1 מיליון שקל. תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת הסתכם בשנת 2009 ב-49.8 מיליון שקל וה-EBITDA של החברה הסתכם בכ-46 מיליון שקל. בקופת החברה מזומנים בסך של 62.5 מיליון שקל, כנגדם אין התחייבויות פיננסיות כלשהן.

ד"ר משה בן-שאול, מנכ"ל אילקס מדיקל, מסר היום: "אילקס מדיקל רואה חשיבות רבה בשיתוף כלל בעלי המניות ברווחיה לאורך השנים. לאור הרווחים הגבוהים שנצברו בשנים האחרונות, מצאנו לנכון לבצע חלוקה מיוחדת של דיבידנד לבעלי המניות. כמו כן, מעתה והלאה נחלק רווחים אחת לרבעון, ובכך בכוונתנו לעודד השקעה במניות החברה לטווח ארוך, בדומה למקובל בשווקים בארה"ב ובמערב אירופה".