תנובה - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

‎‎הקמפיין של תנובה ל"משכנתא שנה במתנה" התפרס על כל אמצעי המדיה והגיע לראש טבלת המותגים המושקעים‏

‎‎לאחר שהסתערה על משבצת "הבית הישראלי" עם מיתוג מחדש שהקפיץ את ההוצאה לפרסום בקטגוריית מוצרי החלב בעשרות אחוזים מתחילת השנה, דואגת תנובה גם למימון הבית ומציגה את "משכנתא לשנה במתנה".

קמפיין תנובה, שעוצב על-ידי מקאן-אריקסון, הינו חוצה מדיות וזולג אף לפרסום המגזרי, ובמסגרתו מציגה תנובה את הזוכים המאושרים ששלחו 10 מכסים של מוצריה וזכו בפרס הכספי.

‏‏yes‏ ממשיכה לבלוט עוד שבוע עם בשורת ה-‏yesMaxTotal‏ - והפעם עם גירסת הקרב בבית-הספר. ניכר בחברת הלוויין כי שירות ה-‏VOD‏ אסטרטגי עבורה וכי היא מבינה שיש לה פער גדול להשלים מול ‏HOT‏ בתחום זה. הסרטון מושקע, ואין ספק כי הוא בולט בכל מקבץ שישובץ בתוכו. משרד הפרסום הוא מקאן-אריקסון, שמייצג גם את המפרסם השלישי בטבלה השבוע: סלקום.

‏סלקום חוזרת לאוויר עם קמפיין ל"מסלול משפחה", והפעם בשפת הסימנים. החברה בחרה להמחיש בצעד לא שגרתי את התאמתה לכל סוג משפחה, באמצעות פרסומת טלוויזיה שמורכבת כולה משפת הסימנים.

‏סופר-פארם, שמגדילה השנה באופן ניכר את תקציבי הפרסום שלה, מתמקמת במקום הרביעי עם מבצע ‏‏Good life sale‏: חופשת ספא חלומית או אופני הרים ללקוחות שיענו על חידון בריאות בטלמסר. משרד הפרסום הוא באומן-בר-ריבנאי.

‏משרדי הממשלה חוזרים לנוף הפרסומי, והפעם עם משרד הפנים - שמתמקם במקום החמישי בטבלת המותגים המושקעים, עם הקמפיין: "אל תפגעו בפרנסה שלי, אל תעסיקו עובדים זרים", באמצעות לפ"מ. הקמפיין יוצא נגד תופעת העסקת עובדים זרים ומציג שחקנים המדמים ישראלים שפרנסתם נגזלה מהם בשל תופעה זו.

‏‎‎המותגים המושקעים

1. ‏‎‎תנובה - 1,287,682 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

‏2. yes‏ - 1,082,875 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

‏3. סלקום - 1,050,409 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

‏4. סופר-פארם - 1,044,164 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

‏5. משרד הפנים - 1,013,964 שקל - באמצעות לפ"מ

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 23/04/10-29/04/10.

** הכותב הא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.