הסטארט-אפ של המוסיקאי יוני בלוך הוא הזוכה בכנס Techonomy

המיזם של בלוך, Interlude, הוא למעשה פלטפורמה לעריכת סרטון וידיאו, המאפשרת למשתמשים לערוך את הסרטון באופן אינטראקטיבי ופרסונלי

הסטארט-אפ הישראלי Interlude של המוסיקאי יוני בלוך הוא הזוכה בכנס ה-Techonomy שנערך היום (ג') ברמת גן, ובו הציגו 7 חברות סטארט-אפ. המיזם של בלוך שהוצג בכנס הוא למעשה פלטפורמה לעריכת סרטון וידיאו, המאפשרת למשתמשים לערוך את הסרטון באופן אינטראקטיבי ופרסונלי. הזוכה נבחר על בסיס SMS של הקהל.

את הכנס יזמו הבלוגרית אורלי יקואל, שמפעילה את הבלוג Go2web20, והיזם אדי רזניק. בין פאנל השופטים ניתן היה למצוא את הבלוגר רוברט סקובל, המשקיע ג'ף פולבר ורובין ווטרס מ-TechCrunch. זו השנה השנייה שבה מתקיים הכנס, כאשר הזוכה ב-2009 הייתה החברה Face.com.

החברה הראשונה שהציגה הייתה Omek Interactive, שפיתחה טכנולוגיה המתבססת על מצלמת תלת ממד ומאפשרת לתרגם תנועות גוף אמיתיות של המשתמש לתנועות תלת ממד של השחקן האווטר על המסך, ללא שלט או מקלדת. חברה נוספת שהציגה הייתה Zbang, שמציעה למשתמש אפליקציה שולחנית המאפשרת לו לרכז את כל הפעילות באתרים חברתיים, כגון פייסבוק, טוויטר, YouTube והמייל האישי, למקום אחד.

עוד חברה שעלתה על הבמה היא Bulloonz, שעושה אגריגציה של כל המידע הפיננסי שנמצא ברשת - בבלוגים, פורטלים ורשתות חברתיות, ומדרגת אותו באופן חכם כך שיאפשר לצרכנים לקבל החלטות פיננסיות טובות ומבוססות יותר.

חברות נוספות שהציגו את המוצר שלהן בכנס הן מיזם האוכל fiddme, המאפשר למשתמשים לשתף אחרים בנושאים הקשורים לאוכל, Appsfire, שמפתחת תוכנה המאפשרת לגלות אפליקציות חדשות וכן לשתף אפליקציות עם חברים, ו-SircleIt, המציעה אפליקציה וובית שמתיימרת להקל על משתמשים למצוא תשובות לשאלות שמעניינות אותם, בהתחשב בגרף החברתי שלהם.